//
کدخبر: ۱۵۳۸۰۷ //

ژوزه مورینیو نیازی به من ندارد

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به اخراج ژوزه مورینیو واکنش نشان داد.

ژوزه مورینیو نیازی به من ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی در جام اتحادیه انگلیس کار سختی برابر لستر سیتی داشت و در ضربات پنالتی توانست این تیم را شکست دهد و به دور بعد راه پیدا کند.

گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در نشست خبری بعد از بازی درباره مهم ترین اتفاق روز گذشته (سه‌شنبه) لیگ جزیره یعنی اخراج مورینیو سخن به میان آورد.

او گفت: همواره اخراج مربیان من را ناراحت می‌کند. ما مربیان در چنین حالت های بسیار تنها می‌شویم. من به همه مربیان نزدیک هستم و رابطه خوبی با آنها دارم. وقتی یک مربی از کار برکنار می شود که نتوانسته باشد نتایج خوبی به دست آورد. مورینیو نیازی به من ندارد. او بسیار قوی است و برای او بهترین ها را آرزو می کنم. مورینیو به زودی برمی گردد.

گواردیولا در ادامه صحبت‌های خود، اضافه کرد: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. همواره بازی کردن برابر لستر سخت است. ما بازیکنی را در ترکیب قرار دادیم که تنها 17 سال سن داشت. با این حال بازی خوبی بود.

رحیم استرلینگ در این دیدار پنالتی‌اش را به سبک بانینکا زد و آن را از دست داد. سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به این موضوع اشاره کرد و در پایان گفت: رحیم این تصمیم را گرفته بود اما متاسفانه پنالتی را از دست داد. خوشبختانه در نهایت ما پیروز شدیم و این خوشحال کننده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۳۸۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان