//
کدخبر: ۲۹۹۲۰۵ //

جلسه مدیرعامل و عضو هیات مدیره استقلال با فکری و مظلومی

مدیرعامل استقلال در شرایطی در تمرین تیمش حضور یافت که هیچ صحبتی با بازیکنان انجام نداد و بعد از جلسه با کادرفنی ورزشگاه راه آهن را ترک کرد.

جلسه مدیرعامل و عضو هیات مدیره استقلال با فکری و مظلومی

با گذشت چند روز از حواشی پیش آمده بعد از دیدار استقلال و نساجی مازندران و مصاحبه هایی که برخی بازیکنان علیه مدیریت باشگاه و امکانات سخت افزاری انجام دادند، امروز احمد مددی به محل تمرین استقلال رفت.

مدیرعامل استقلال 3 روز پیش در جلسه ای که با محمود فکری سرمربی تیم داشت، به او قول داد که قبل از مسابقه با سپاهان به محل تمرین برود و با بازیکنان درباره مشکلات حرف بزند و آنها را متقاعد کند. این وعده اما امروز به صورت ناقص محقق شد. احمد مددی بعد از آنکه موفق شد ورزشگاه راه آهن را برای تمرینات استقلال مهیا کند و یکی از مشکلات بازیکنان رفع شود، امروز به محل تمرین رفت.

به گزارش فرتاک نیوز، مددی برخلاف همیشه که اول تمرین به محل می رفت و با بازیکنان و کادرفنی صحبت می کرد، امروز در هنگامی که بازیکنان مشغول به تمرین کردن بودند، به ورزشگاه اکباتان(راه آهن) رسید و فقط توانست در حین تمرین سلام و علیکی ساده با بازیکنان داشته باشد. مدیرعامل ابی ها با پرویز مظلومی دقایقی همکلام شد تا سپس حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه به ورزشگاه راه آهن برسد.

 

در نهایت با پایان تمرین در حالی که انتظار می رفت مددی طبق وعده قبلی با بازیکنان به صحبت بنشیند اما این اتفاق رخ نداد و او به همراه نظری و معاون فرهنگی باشگاه جلسه ای را با پرویز مظلومی و محمود فکری برگزار کردند.

در این جلسه که خروجی از آن توسط باشگاه اعلام نشده، احتمالا بار دیگر به کادرفنی وعده داده شده که مشکلات به زودی رفع شود و با پرداخت پول به بازیکنان تیم شرایط بهتری را پیدا کند. این در حالی است که شاید اکثر بازیکنان انتظار داشتند مدیرعامل باشگاه امروز در محل تمرین جلسه ای با آنها داشته باشد و برخی مسائل را برایشان بشکافد اما چنین اتفاقی رخ نداد تا بار دیگر دلخوری هایی از مددی مطرح باشد.

 

استقلال اگرچه نسبت به یکی دو روز پیش روزهای آرام تری را سپری می کند اما در آستانه مسابقه مهم با سپاهان مشخص است که بازیکنان چندان از وضعیت مالی خود رضایت ندارند. عدم پرداخت پول برخلاف وعده های مطرح شده صدای بسیاری از آنها را در آورده و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی را شاهد باشیم.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۲۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان