//
کدخبر: ۲۵۵۷۰۷ //

واکنش معاون استقلال به انتشار یک نامه: هنوز فرق دفاعیه و شکایت را نمی دانند

معاون باشگاه استقلال نسبت به شایعات مطرح شده پیرامون شکایت این باشگاه از ساشا شفر واکنش نشان داد.

واکنش معاون استقلال به انتشار یک نامه: هنوز فرق دفاعیه و شکایت را نمی دانند
به گزارش فرتاک نیوز،

پیش از ظهر امروز بود که امیر سلطانی معاون باشگاه استقلال اعلام کرد این باشگاه هیچ شکایتی از ساشا شفر و دیگر مربیان استقلال انجام نداده است. بعد از این مصاحبه نامه ای در برخی رسانه ها مبنی بر اینکه باشگاه استقلال از ساشا شفر شکایت کرده منتشر و عنوان شد مسئولان باشگاه استقلال در این زمینه صداقت به خرج ندادند.

در نامه منتشر شده در برخی رسانه ها کاملا مشخص است که فیفا آن را در تاریخ 5 مارچ ( 15 اسفند) ارسال کرده و امروز نیز 12 آپریل( 24فروردین ) است که از ارسال آن نامه دقیقا 5 هفته می گذرد. از سوی دیگر کاملا مشخص است که 5 هفته پیش احمد سعادتمند در باشگاه استقلال حضور نداشته و ارسال نامه مربوط به زمان وی نیست اما معاون باشگاه استقلال اعلام کرد نامه ارسالی به فیفا شکایت نیست و تنها یک دفاعیه بوده است.

امیر سلطانی در خصوص اینکه او مدعی شده بود شکایتی از شفر و دستیارانش صورت نگرفته اما یک نامه به تاریخ 5 هفته قبل با این مضمون منتشر شده است گفت: شما ابتدا به تاریخ نامه دقت کنید تا متوجه همه چیز شوید. جالب است آنهایی که مدعی هستید ما از فرزند شفر شکایت کریم هنوز فرق دفاعیه و شکایت را نمی دانند.

وی افزود: ماجرا از این قرار است که ساشا شفر از استقلال برای دستمزد  کامل فصل دوم خود شکایت کرده اما ما با ارسال دفاعیه به فیفا اعلام کردیم تنها باید رقم قرارداد وی در 5 بازی آخر را که او برکنار شده پرداخت کنیم. موضوع به همین سادگی است.

سلطانی تصریح کرد: دفاعیه توسط باشگاه باید زمانی ارسال شود که نامه شکایت به دست ما برسد و ما هم از حق باشگاه برای پرداخت مطالبات وی دفاع کردیم و هیچ شکایتی صورت نگرفته است. نه در زمینه ساشا شفر بلکه هر بازیکن یا مربی خارجی که به فیفا شکایت می کند ما باید دفاعیه خودمان را ارسال کنیم تا فیفا یکطرفه حکم صادر نکند.

معاون استقلال تاکید کرد: به نظر من این دوستانی که مدعی هستند ما شکایت کردیم ابتدا بروند فرق دفاعیه و شکایت را یاد بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۷۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان