//
کدخبر: ۲۹۸۸۴۵ //

بیانی: چرا هیچ تیمی مشکل ندارد و فقط استقلال مشکل دارد؟

هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه ۴ سال است این تیم را بیچاره کرده‌اند گفت: استقلال تبدیل به گوشت قربانی شده و همه برای شهرت به این باشگاه می‌آیند.

 بیانی: چرا هیچ تیمی مشکل ندارد و فقط استقلال مشکل دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

شاهرخ بیانی درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند را تسلیت می‌گویم. میناوند بچه محل من بود و این دو عزیز را مفت از دست دادیم. در مورد بازی باید بگویم نساجی برای گرفتن یک امتیاز آمده بود و بسته بازی می‌کرد، اما با این شرایط ما هم در فاز حمله تک‌روی می‌کردیم و کار تیمی کمتر دیده می‌شد. کارهای ترکیبی نکردیم و هر کسی دوست داشت خودش گل بزند، مثل مهدی قایدی، محمد دانشگر و ... که دریبل می‌زدند و اقدام به شوت‌زنی می‌کردند، در صورتی که با دقت بیشتر می‌توانستند پاس‌های خوبی بدهند.

با بازیکنان استقلال مثل بچه مدرسه‌ای رفتار می‌کنند

وی افزود: خوشبختانه سه امتیاز را گرفتیم، اما از آن طرف از زبان بازیکنان شنیدیم استقلال چقدر مشکل دارد. چندین بار گفتم مدیران چوب لای چرخ بازیکنان می‌گذارند و امروز می‌بینید حرف‌های من درست از آب در آمد. بازیکنان به رستوران هتل رفتند به جای دو، سه نوع غذا یک نوع غذا خوردند و سرویس کمتری داده بودند و مانند بچه‌ مدرسه‌ای‌ها با آنها برخورد شده است. سالیانه خرج‌های میلیاردی می‌شود و برای استقلال خیلی زشت است این گونه رفتار کنند. 

آقایان این کاره نیستند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: این آقایان فوتبالی نیستند و نمی‌دانند با ورزشکار چطور برخورد کنند. وقتی مدیری پس از بازی به رختکن بازیکنان برود و خسته نباشید بگوید، در روحیه بازیکنان تأثیر می‌گذارد، اما متأسفانه در استقلال این چیزها را نمی‌بینیم. شانس آوردیم استقلال در صدر جدول است و این همه حاشیه دارد، اگر در صدر نبود چه اتفاقاتی می‌افتاد؟ رفتار کاپیتان استقلال را دیدیم که چه حرکتی انجام داد، مشخص بود او استرس داشت، در صورتی که کاپیتان تیم بعد از سرمربی نفر دوم است و باید خونسرد باشد و تیم را جمع و جور کند. معلوم است از یک جایی به بازیکن فشار آمده است. 

شفاف بگویید پول‌ها کجا رفته است

«هیچ چیزی در استقلال سر جایش نیست». بیانی با بیان این جمله تصریح کرد: با انجام یک بازی دیگر، نیم فصل تمام می‌شود. شرایط به لحاظ تیمی خوب است و می‌توانیم با اضافه کردن دو سه، بازیکن قوی‌تر شویم، اما با این شرایط که بازیکنان زیر 50 درصد گرفته‌اند، می‌توانند خیلی راحت بروند. اگر بازیکنی جدا شود، دودش به چشم استقلال و هوادارانش می‌رود. امیدوارم در دو سه روز آینده کاری کنند. باید شفاف توضیح دهند پول‌هایی که به باشگاه آمده، صرف چه هزینه‌هایی شده است. اسپانسر باشگاه 40،50 میلیارد تومان پول داده؛ این پول کجا رفته است؟ چرا پولی به بازیکن نداده‌اید؟ 

استقلال گوشت قربانی شده است

وی با انتقاد از شرایط موجود در استقلال ادامه داد: نمی‌دانم چرا همه در استقلال ناراحت هستند و بازیکنان ناله می‌کنند. اگر یکی دو بازیکن مصاحبه می‌کردند، نتیجه‌ دیگری می‌گرفتیم، اما وقتی همه صحبت می‌کنند، یعنی یک جای کار ایراد دارد. مگر می‌شود استقلال زمین تمرین نداشته باشد؟ برای کمپ ناصر حجازی چه اتفاقی افتاده که نمی‌توانند از آن استفاده کنند؟ خودم در این مجموعه حضور داشتم و ساختن سالن بدنسازی و خرید وسایل کاری ندارد. چرا هر سال زمین کرایه می‌کنند؟ استقلال گوشت قربانی شده و هر کسی برای شهرت و پول به باشگاه می‌آید. زمان ما که فوتبال حرفه‌ای نبود، آرم پیراهن‌مان آدیداس بود، من بازیکن جوان استقلال بودم و این پیراهن را پوشیدم. چرا استقلال امروز باید این همه مشکل داشته باشد؟

تیم رقیب ترابی را می‌گیرد، اما استقلال را بیچاره کرده‌اند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال یادآور شد: چرا قرارداد بازیکنان را آنقدر بالا بردید که امروز نتوانید آنها را پرداخت کنید؟ قراردادها را کم می‌بستید، اما سر موقع پرداخت می‌کردید. چرا قرارداد یک بازیکن باید 15 میلیارد باشد؟ چقدر بودجه دارید که این مدلی قرارداد می‌بندید؟ چرا اندازه بودجه باشگاه هزینه نمی‌کنند؟ ضعف مدیریت همین چیزهاست که تیم زمین تمرین ندارد، لباس ندارد و از نظر تغذیه هم به مشکل می‌خورد. آن وقت تیم رقیب (پرسپولیس) نه تنها مشکل پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش را حل می‌کند، بلکه مهدی ترابی را می‌گیرد و چند روز دیگر هم قرار است فوروارد جذب کند. بعد می‌گویند چرا این تیم هر سال اول می‌شود. رقیب قهرمان می‌شود، چون مشکلی ندارد. آقایان 4 سال است استقلال را بیچاره کرده‌اند. هر بازیکن خوبی آمد، فروختند یا قراردادش را یک طرفه فسخ کردند. چرا هیچ تیمی مشکل ندارد و فقط استقلال مشکل دارد؟ در سالی که جذب بازیکن خارجی ممنوع بود، دفاع چپ خارجی خوب داشتیم و کاری کردیم که شبانه فرار کند و برود. شیخ دیاباته هم فردا می‌رود و دوباره باید به این و آن بچسبیم که یک نفر به استقلال بیاید.

نه سرپرست تیم حرف می‌زند نه مدیر

بیانی خاطرنشان کرد: استقلال در صدر جدول است و اگر کمی حمایت شود، قهرمان خواهد شد. لطفا دو نفر فوتبالی بیاورید که کار را راه بیندازند. هیچ کسی در استقلال حرف نمی‌زند، نه سرپرست تیم حرف می‌زند نه مدیر. بازیکن که نباید پشت میکروفن قرار بگیرد و دردش را بگوید. درد را باید در خانه گفت و حل کرد. بعد از بازی هر کسی از راه رسید از غذا گفت، از زمین گفت از پول ندادن و چیزهای دیگر. بازیکن نباید به این چیزها فکر کند. وقتی بازیکن مشکل داشته باشد، نمی‌تواند با عشق فوتبال بازی کند. آقایان نمی‌خواهند قبول کنند مشکل مدیریتی دارند. حرف می‌زنیم دشمن می‌شویم. چرا من نباید حرف بزنم؟ زمان ما پول نبود قهرمان شدیم، امروز بازیکنان پول می‌خواهند. الان که پول میلیاردی است چرا به بازیکن پول نمی‌دهید؟ اگر پول نیست، چرا فقط برای استقلال نیست؟ فکر نمی‌کنید یک جای کار ایراد دارد؟

آقای مددی! چرا قبول کردی مدیرعامل استقلال شوی؟

وی با اشاره به عملکرد مددی در استقلال گفت: آقای مددی! شما که می‌دانستی استقلال این همه مشکل دارد، چرا مدیریت باشگاه را قبول کردی؟ اجازه می‌دادید یک نفر بیاید تا کمک کند. چرا به رأس کار آمدی و طوری رفتار کردی تا بازیکنان گلایه کنند؟ اگر نمی‌توانی کمک کنی، بگو خداحافظ! این همه مدیر به استقلال آمدند، از مددی گرفته تا فتحی، افتخاری و افشارزاده، مگر می‌شود همه بد باشند؟ هر مدیری می‌خواهد مسئولیتی قبول کند، ابتدا جوانب را بررسی می‌کند، آقای مددی! چطور قبول کردی مدیر باشگاه بزرگی به نام استقلال شوی؟ بیچاره هوادار که باید این چیزها را تحمل کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۸۴۵ //
ارسال نظر
 
  • علی

    چون استقلال ۲ستاره دا رد رقیب استقلال ۵۰ ساله خواب اونه میبینه واسه همینه که دشم ن استقلال هستند شما نگاه کنید تمام ارکان فوتبال از وزیرو رییس و دبیر که حتی شکور ی رفته پرسپولیس واز پرسپولیس نبی بلافاصل ه می اید جای شکوری دبیر ورزش انگار قانون که ارکان فوتبال باید دست پرسپولیسیها با شد خوب معلومه چه بلاهایی سر استقلال می ا ید چندسال باند رسانه ها فدراسیون وغیره چ ه مهندسی ها برای بی ثباتی استقلال به ارم غان اوردند البته چوبش را پرسپولیس می خور د واسه همینه که ۵۰ سال در لیگ اسیا قهرما ن نمی شود در واقع اه مظلومیت استقلال هوا دارانش یقه پرسپولیس را می گیرد

  • ناشناس

    برای اینکه کاپیتان تیمتان قرارداد14میلیا ردی بسته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان