//
کدخبر: ۲۹۸۰۷۰ //

عبداللهی: فلسفه تیم ما یک فلسفه فوتبال هجومی است

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: فلسفه تیم ما یک فلسفه فوتبال هجومی بوده و ما جلوی هر تیمی به دنبال بازی تهاجمی هستیم.

 عبداللهی: فلسفه تیم ما یک فلسفه فوتبال هجومی است

حمیدرضا عبداللهی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: بنده و سرمربی تیم خاطرات بسیار خوبی از تبریز داریم. از هواداران تبریزی هم به خاطر استقبالی که از آقای خطیبی و تیم‌مان داشتند، تشکر می‌کنم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی در خصوص برنامه تیم آلومینیوم اراک برای دیدار با تراکتور گفت: با توجه به نفرات و جسارتی که کادر فنی و آقای خطیبی سعی کرده در تیم ایجاد کند، فلسفه تیم ما یک فلسفه فوتبال هجومی است. ما جلوی هر تیمی به دنبال بازی تهاجمی هستیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: حتی در دیدار با استقلال هم دنبال بازی تهاجمی بودیم اما شرایط فوتبالی به‌گونه‌ای پیش رفت که می‌توانستیم در همان دقیقه یک و دو گل را بزنیم و بعد شرایط به گونه دیگری پیش رفت. در بازی با شهر خودرو، ذوب‌آهن اصفهان علی‌رغم اینکه جلو بودیم، چون به دنبال ارائه بازی بهتر و تماشاگرپسند بودیم، گل هم خوردیم ولی این فلسفه آقای خطیبی است و فوتبال ما هم فوتبال هجومی است.

عبدالهی در خصوص دیدار تیمش مقابل تراکتور خاطرنشان کرد: علی‌رغم فاصله کمی که بین بازی فردا و بازی قبلی است، سعی کردیم راه‌کارهای حمله و دفاع تراکتور را مورد بررسی قرار دهیم. فکر می‌کنم این بازی محک خوبی برای این است که بازیکنان ما نشان دهند شخصیت فوتبالی و اراده بسیار قوی دارند.

وی افزود: نتیجه بازی فردا می‌تواند روی روند ما در ادامه فصل تأثیر بگذارد. ما کماکان به دنبال بازی خوب و تهاجمی هستیم که تماشاگران آلومینیوم و خصوصاً هواداران تراکتور و هر کسی که این بازی را می‌بیند، لذت ببرد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان در مورد وضعیت مصدومان و محرومان تیمش گفت: تنها مصدوم ما آقای ربیع خواه است که کار درمانی‌اش را شروع کرده است. بقیه بازیکنان در اختیار تیم هستند و بنابر صلاحدید کادر فنی بازی می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان