//
کدخبر: ۲۹۷۶۶۶ //
سرمربی گل ریحان:

تلاش بازیکنان قابل ستایش بود/ به دیدار های آینده امیدوار هستم

دکتر اصغر مازیار سرمربی تیم گل ریحان البرز پس از تساوی مقابل قشقایی شیراز گفت:بازی خوبی را شاهد بودیم ما در نیمه دوم گل اول را دریافت کردیم ولی بازیکنان ما به خوبی به بازی برگشتند و گل تساوی را به ثمر رساندیم.


تلاش بازیکنان قابل ستایش بود/ به دیدار های آینده امیدوار هستم
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر مازیار ادامه داد:با توجه به شرایط گذاشته و اینکه چند بازیکن تیم با مصدومیت مواجه بودند ولی از تمام بازیکنان تیم راضی هستم و تلاش خود را انجام دادند و امیدوارم در دیدار های اینده نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی گل ریحان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای جذب بازیکن جدید دارید گفت: در همان ابتدای حضورم درخواست خود را برای جذب بازیکن به مدیرعامل باشگاه ارائه کردم و انشالله به زودی و در فصل نقل و انتقالات بازیکنان جدید به تیم اضافه می شوند ولی باید به این نکته اشاره کنم که در تیم ما بازیکنان خوب و آینده داری حضور دارند که می توانند در ادامه لیگ موفق باشند.

مازیار در ارتباط با حواشی دیدار با قشقایی و تاخیر در برگزاری این مسابقه گفت:خیلی خوب است که اگر قراره بازی در لیگ یک برگزار شود برنامه ریزی از قبل به صورت دقیق انجام شود که شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و تاخیر در برگزاری مسابقه در روحیه بازیکنانم تاثیر گذار بود.

دیدار گل ریحان البرز و قشقایی شیراز عصر دوشنبه با نتیجه یک بر یک در ورزشگاه انقلاب به پایان رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان