//
کدخبر: ۲۹۶۱۰۲ //

در انتظار تمرین ویژه پرسپولیس بعد از جنجال

بعد از یک جلسه تعطیلی، اکنون بازیکنان پرسپولیس در گروه خود در انتظار فراخوان کادرفنی برای تمرین فردا هستند.

 در انتظار تمرین ویژه پرسپولیس بعد از جنجال
به گزارش فرتاک نیوز،

یحیی گل محمدی بعد از جنجال در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال، در تمرین ریکاوری تیمش حضور نیافت و تمرین امروز سرخپوشان را نیز تعطیل اعلام کرد. اکنون اما در آستانه بازی حساس مقابل فولاد خوزستان که قرار است روز دوشنبه هفته آینده برگزار شود، همه در انتظار استارت دوباره تمرینات این تیم هستند.

بازیکنان پرسپولیس در میان دلهره و استرسی بزرگ برای آینده این باشگاه در خصوص مناقشه میان مهدی رسول پناه و یحیی گل محمدی قرار گرفته‌اند و در انتظار این هستند تا مشخص شود باشگاه و خصوصا وزارت ورزش در نهایت چه تصمیمی برای پایان دادن به این ماجرا خواهد گرفت.

تمرین فردای پرسپولیس مطمئنا خیلی چیزها را در این باشگاه مشخص خواهد کرد. بعد از اولتیماتوم 48 ساعته یحیی گل محمدی برای وزیر ورزش در خصوص مشخص کردن وضعیت مهدی رسول پناه به عنوان رییس هیات مدیره این باشگاه، این بازه زمانی امروز به پایان خواهد رسید و باید دید یحیی گل محمدی در شروع دوباره تمرینات چه تدبیری در نظر خواهد داشت و اینبار چه موضعی را دنبال خواهد کرد.

وزارت ورزش تا به الان هیچ واکنشی نسبت به خواسته یحیی گل محمدی نشان نداده و این مساله می‌تواند نشان دهد که آنها در شرایط فعلی تصمیمی برای آینده مدیریت باشگاه نخواهند داشت و کادرفنی به کار خود ادامه می‌دهد و از سوی دیگر رسول پناه به عنوان مرد سایه و دور از ساختمان باشگاه پرسپولیس اما به عنوان رییس هیات مدیره، کار را پیش می برد.

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۱۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان