//
کدخبر: ۲۹۵۲۳۳ //

رسمی؛ کریم بنزما دادگاهی می شود

کریم بنزما باید در دادگاهی در ورسای فرانسه مورد محاکمه قرار بگیرد. پرونده به سال 2015 بر می گردد.

 رسمی؛ کریم بنزما دادگاهی می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

ستاره فرانسوی رئال مادرید طبق حکم دادستانی ورسای فرانسه به زودی در قضیه پرونده متئو والبوئنا دادگاهی خواهد شد و باید پاسخگوی قاضی پرونده باشد.

این حکم امروز از سوی دادستانی ورسای به وکیل بنزما اعلام شد. سیلیون کورمیه وکیل بنزما در واکنش به این حکم گفت:« تصمیم برای دادگاهی کردن بنزما بیهوده و غیرمنصفانه است.»

قضیه به سال 2015 بر می گردد وقتی دو فرد با در اختیار داشتن یک ویدیوی خصوصی از متئو والبوئنا ستاره ملی پوش وقت مارسی و تیم ملی فرانسه از وی اقدام به باج خواهی کردند. این دو نفر با یکی از دوستان کودکی کریم بنزما تماس می گیرند تا ستاره رئال در این زمینه واسطه شود.

بنزما در یکی از اردوهای تیم ملی فرانسه قضیه را به گوش والبوئنا می رساند و پس از فاش شدن داستان، پای کریم بنزما نیز به پرونده باز شد. او به همین دلیل در اواخر سال 2015 یک شب را در کلانتری ورسای تحت بازداشت بود و سپس وکلای او هر چه تلاش کردند موفق به تبرئه او نشدند.

در نهایت امروز دادستانی اعلام کرد که بنزما باید در دادگاه به اتهاماتش پاسخ دهد.

بنزما پیش از این و در توجیه صحبت هایش با والبوئنا گفته بود که تنها قصد کمک به او را داشته و اتهام مشارکت در اخاذی کاملا بی اساس بوده است. از همان زمان بنزما و والبوئنا دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت نشده اند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان