//
کدخبر: ۲۹۵۱۱۵ //

آزمون: در جریان جدایی و پیشنهاد جدید نیستم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه گفت: اصلا خبری از جدایی من نیست و تا تابستان ۲۰۲۱ با زنیت قرارداد دارم.

آزمون: در جریان جدایی و پیشنهاد جدید نیستم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه گفت: اصلا خبری از جدایی من نیست و تا تابستان ۲۰۲۱ با زنیت قرارداد دارم.

سردار آزمون در خصوص شایعاتی که درباره جدایی‌اش از تیم تیم فوتبال زنیت روسیه در نقل‌وانتقالات نیم‎فصل به گوش می‌رسد و آیا پیشنهادی دارد یا خیر، اظهار داشت: اصلا خبری از جدایی من نیست. من تا تابستان ۲۰۲۱ با زنیت قرارداد دارم. از حضور در روسیه و باشگاه زنیت راضی هستم. ما هواداران خوبی داریم که من آنها را خیلی دوست دارم.

وی ادامه داد: همچنین از وضعیت خودم در تیم هم رضایت دارم. من در این باشگاه احساس راحتی می‌کنم. قطعا درباره جدایی و حضورم در تیم دیگری اگر قرار باشد اتفاقی رخ دهد با هماهنگی باشگاه انجام خواهد شد. تمام تمرکز من روی زنیت و ادامه مسابقات لیگ برتر روسیه است تا بتوانیم باز هم روز‌های خوبی را در کنار هم رقم بزنیم.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران و اینکه این تیم باید از اوایل سال آینده در مسابقات انتخابی جام جهانی به میدان برود، گفت: هر اتفاقی که رخ دهد ما تیم ملی ایران و بهترین تیم آسیا هستیم. قطعا تیم‌های دیگر از نام ایران می‌ترسند. امیدوارم بتوانیم یک بار دیگر و برای سومین بار پیاپی راهی جام جهانی شویم و در جمع ۳۲ تیم برتر جهان قرار بگیریم. قطعا مهم‌ترین نیاز ما حمایت مردم است تا بتوانیم بدون حرف و حدیث و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شویم و در نهایت به جام جهانی برویم.

آزمون در پایان درباره شرایط خود، خاطرنشان کرد: به خاطر سرما روسیه، مسابقات لیگ برتر تعطیل شده و قرار است از چند روز دیگر و در دبی تمرینات‌مان را دوباره از سر بگیریم تا خود را برای حضور در مسابقات پیش‌رو آماده کنیم. البته فکر می‌کنم در دبی چند بازی دوستانه هم برگزار کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۱۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان