//
کدخبر: ۲۹۵۰۹۱ //

داوودی: وقتی داور گفت خطا تعجب کردم

بهزاد داوودی بازیکنی بود که در دقایق پایانی بازی نساجی با پیکان به محمود قائد رحمتی پاس گل داد اما این گل از سوی داور بازی مردود اعلام شد.

داوودی: وقتی داور گفت خطا تعجب کردم

این بازیکن که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود در اینباره می گوید: بر این عقیده ام در برخی از صحنه ها داور باید با درک درست صحنه را سوت بزند. من به هوا بلند شدم و چون زودتر از بازیکن پیکان به توپ رسیدم محمود قا ئد رحمتی را در عمق خط دفاعی دیدم و به او پاس دادم و توپ تبدیل به گل شد اما تنها چیزی که در این صحنه باورم نمی شد این بود که داور گل را مردود اعلام کند. کمک داور گفت من بازیکن پیکان را هل دادم یا او را شارژ کردم؛ داور اگر فوتبال بازی کرده باشد متوجه می شود من همزمان نمی توانستم دو کار انجام بدهم. هم بازیکن حریف را شارژ کنم هم روی بازی مستقیم پاس دقیق به محمود قا ئد رحمتی بدهم. من محمود قائد رحمتی را دیدم که در فضای خوبی قرار دارد و زمانی که به هوا بلند شدم پرش بلندی داشتم و تنها چیزی که ذهن من را اشغال کرده بود پاس دقیق به او بود و هیچ کس را در این بین ندیدم که بخواهم روی او خطایی کنم. سوال اساسی من از داور این است. من اگر بازیکن پیکان را هل دادم یا او را شارژ کردم او چرا به عقب افتاد؟ خب این صحنه به کنار؛ در خصوص پنالتی ها چه اتفاقی رخ داد که داور نزدیک به صحنه آنها را ندید؟ من می گویم اشتباهات سهوی است اما این اشتباهات سهوی به ضرر تیم ما تمام شد.

 

به گزارش فرتاک نیوز، داوودی در پایان گفت: ما برای برد وارد میدان شدیم. بعد از گل اول دست کم دو موقعیت گل خوب دیگر داشتیم که متاسفانه از آن بهره نبردیم و در نهایت با اشتباهات داوری باختیم. اما اگر موقعیت هایمان در نیمه اول تبدیل به گل می شد اشتباهات داوری نمی توانست مانع از باخت ما شود. جای نگرانی نیست. روند خوبی را در پیش گرفته ایم و در دو بازی آتی خانگی با شکست حریفان و ضعیت خوبی در جدول رده بندی پیدا می کنیم و دل مردم هم شاد می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۰۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان