//
کدخبر: ۲۹۴۷۰۰ //

نکونام: داوران جوان نباید زود وارد عرصه شوند

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می گوید تیمش آماده دیدار برابر مس رفسنجان است و از عملکرد تیم میهمان در بازی های گذشته تمجید کرد.

نکونام: داوران جوان نباید زود وارد عرصه شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان پیش از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان که فردا از ساعت 16:50 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره نا برگزار می شود، ضمن تبریک به تیم میهمان برای صعود به لیگ برتر گفت: ابتدا به تیم خوب مس رفسنجان تبریک می گویمکه تیمشان لیگ برتری شد. کار، کار سخت و بزرگی بوده است که انجام شده. امیدوارم در ادامه راه در لیگ برتر موفق باشند.

او در مورد بازی ادامه داد: می دانیم که تیم مس رفسنجان تیمی خوب و با برنامه ای است. جایگاه این تیم به خاطر فوتبالی که ارائه می‌دهند و از عقب زمین بازیسازی را در دستور کار دارند، بالاتر از این ها باید باشد. فوتبالی خوب و روی زمین در تمام بازی ها ارائه می کنند. این کار ما را سخت تر می کند. مقابل تیم هایی که از عقب بازیسازی را شروع می کنند سخت است. آمادگی این را داریم که یک بازی خوب را انجام بدهیم و در زمین خودمان به موفقیت برسیم و نتیجه خوبی بگیریم. برای بودن در بالای جدول نیاز به سه امتیاز داریم. تمام بازیکنان با تمرکز بالا باید بازی کنند و تمام توانمان را در زمین بگذاریم تا با ارائه یک بازی تاکتیکی به هدفمان برسیم.

جواد نکونام در پاسخ به این سوال که آیا بهتر است از داوران جوان در مسابقات تیمش  استفاده شود یا بهتر است داوران با تجربه در بازی های فولاد به کار گرفته شوند، اینطور توضیح داد: ما از تمام داوران حمایت می کنیم. حتی در بازی ای که اشتباه داوری به ضرر ما بود، از داوری حمایت کردیم. من شخصا دوست دارم که داوران جوان باشند ولی اگر زود وارد این عرصه شوند، برایشان سخت می شود. ما داوران با تجربه خیلی خوبی داریم. اگر فقط برای یک تیم باشد هم خوب نیست. برای تمام تیم ها باید داوران خوب ما قضاوت کنند. اگر اشتباهی هم انجام شود و قبول کنند بهتر از این است که اشتباه باشد و مسئولیت را قبول نکنند. چیزی که خیلی مهم است اینکه باید از داوران حمایت کنند. الان سه بازی پشت سر هم اشتباه داوری رخ داده ولی مهم نیست. ما هم اعتراض می کنیم و اعلام می کنیم. اشتباهات نباید تکرار شود. ما بازی ای که باختیم هم گفتیم نباید عملکرد داور در نتیجه تاثیر بگذارد. امیدوارم همه با هم کمک کنیم که فوتبال ایران پیشرفت کند.

نکونام در پاسخ به سوال بعدی در ورد رقابتی که میان بازیکنان تیمش وجود دارد، توضیح داد: ما  مثل تمام تیم ها تعداد مشخصی بازیکن گرفتیم. من با بازیکنام زندگی می کنم و قطعا بهترین انتخاب را در هر بازی را انجام می دهم.. برای من تمرین خیلی مهم است. تمام بازیکنان مثل سال گذشته شانس بازی دراند. شما سال گذشته هم دیدید به بازیکنانی بازی دادم که سال ها شانس بازی نداشتند و حتی به تیم ملی رسدند. موفقیت تیم و عملکرد بازیکنان از همه چیز برای من مهم تر است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان