//
کدخبر: ۲۹۴۰۰۱ //

چراغ سبز اسطوره برای بازگشت به بارسلونا

ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا ابراز آمادگی کرد به این باشگاه بازگردد.

 چراغ سبز اسطوره برای بازگشت به بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

ریوالدو، ستاره برزیلی و تکنیکی در اواخر هزاره گذشته و ابتدای قرن فعلی روزهای درخشانی را در نوکمپ سپری کرده و در لباس این تیم جایزه توپ طلا را نیز از آن خود کرد. حالا ریوالدو در آستانه برگزاری انتخاب رئیس جدید باشگاه بارسلونا، مدعی شد علاقه دارد نقش جدیدی را در این باشگاه بر عهده بگیرد.

ریوالدو گفت: "مدت طولانی در ذهنم به این فکر می کنم که یک روز به بارسلونا بازگردم، زیرا در این باشگاه احساس خیلی خوبی داشتم. البته من می خواهم در صورت بازگشت احتمالی به بارسلونا به پیشرفت این تیم کمک کنم. من منتظر رخ دادن چنین اتفاقی هستم و البته من در این باشگاه در گذشته خاطرات شیرینی را رقم زدم.

بارسلونا دوران سخت و پیچیده ای را پشت سر می گذارد. البته من از شرایط انتخابات اوایل سال 2021 آگاه هستم و آرزو می کنم بهترین ها برای بارسلونا رقم خورده و این تیم به سرعت پیشرفت کند. اما من نمی خواهم بدون مذاکره و موارد معمول خودم را به بارسلونا تحمیل کنم. نمی خواهم اتفاقات سریع رقم بخورد و هیچ عجله ای ندارم، اما انکار نمی کنم به هر پیشنهادی که برسد گوش خواهم داد. از حضور هر نقشی که بتوانم کمک کنم استقبال خواهم کرد، زیرا مهم این است که از بارسلونا حمایت کرده و به رشد ادامه دهیم، حتی اگر اکنون قادر به بازی کردن نباشیم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۰۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان