//
کدخبر: ۲۸۸۷۷۰ //
روز پرماجرای فوق ستاره

لئو مسی، از خستگی و تنهایی تا ملامت هوادار (عکس)

لیونل مسی شخصا از رونالد کومان درخواست کرده تا او را از فهرست بازی با دیناموکیف خط بزند.

لئو مسی، از خستگی و تنهایی تا ملامت هوادار (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 فهرست بارسلونا برای بازی برابر دیناموکیف اعلام شد و نام لیونل مسی در آن دیده نمی شد. فوق ستاره آرژانتینی که دوست ندارد در هیچ دیداری غایب باشد، این بار در فهرست بارسلونا دیده نمی شد تا حیرت بسیاری را باعث شود.

رونالد کومان سرمربی هلندی بارسا در نشست خبری خود و در مورد دلیل غیبت مسی و نیز فرانکی دی یونگ گفت:« تصمیم گرفتیم که از لیونل مسی و فرانکی دی یونگ برای بازی فردا استفاده نکنیم. مسی خسته است و بهتر بود استراحت کند. در گروه مان حاشیه امنیت خوبی داریم و این دو بازیکن از ابتدای فصل در بازی های زیای حضور داشتند و بهتر بود استراحت کنند. مسی اخیرا از دو بازی ملی و پس از پروازی طولانی به بارسلونا برگشت و باید از او محافظت کنم. غیرممکن است یک بازیکن همیشه روی فرم باشد. سرجی روبرتو هم به دلیل تعدد بازی ها مصدوم شد و متاسفانه تقویم فشرده ای داریم. وظیفه یک مربی است که از بازیکنانش مراقبت کند.»

01546405

دقایقی پیش برنامه خوگونس از شبکه لاسستا تصاویری از لیونل مسی در تمرین امروز بارسا پخش کرد که نشان می داد او از لحاظ روحی و نیز بدنی شرایط خوبی ندارد. مسی تنها و دور از هم تیمی هایش وارد زمین شد و در شروع تمرین و پس از یک استارت سریع، نشانه هایی از وضعیت نامطلوب بدنی را بروز داد. در نهایت و با درخواست خود مسی بود که کومان نام او را از فهرست بازی فردا خط زد.

مسی در تمرین نمی خندید و به نظر می رسید هنوز از شکست برابر اتلتیکو ناراحت است.

فوق ستاره آرژانتینی هنگام خروج از کمپ بارسا نیز با فریاد یکی از هواداران روبرو شد که به او می گفت،"مسی بیدار شو". ژست مسی در مواجهه با این اتفاق منفی بود و با حرکت دست اقدام به ملامت آن هوادار کرد.

01546403

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان