//
کدخبر: ۲۸۵۷۹۱ //

زمستان و کابوس دوباره لیونل مسی برای بارسلونا

منچسترسیتی قصد دارد در فصل زمستان مذاکرات برای جذب لیونل مسی را آغاز کند.

 زمستان و کابوس دوباره لیونل مسی برای بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

در اواخر فصل نقل و انتقالات تابستان بود که لیونل مسی، ستاره آرزانتینی و 32 ساله بارسلونا رسما برای جدایی از این تیم اقدام کرد و به نظر می رسید منچسترسیتی مقصد بعدی این ستاره بزرگ باشد. البته بعد از کش و قوس های فراوان، لیونل مسی در نهایت اعلام کرد به علت عدم تمایل به درگیری حقوقی با باشگاه، یک فصل دیگر هم در نوکمپ باقی خواهد ماند.

اما حالا نشریه تلگراف اعلام کرد منچسترسیتی در فصل زمستان برای جذب او اقدام خواهد کرد. در صورت عدم تمدید قرارداد، سیتیزن ها به صورت رسمی حق دارند مذاکرات با لیونل مسی را آغاز کرده و با توجه به اینکه شش ماه از قرارداد او با بارسلونا باقی مانده، حتی رسما با این بازیکن به توافق برسند.

البته تغییرات مهم در مدیریت بارسلونا و جدایی جوزپ بارتومئو ممکن است نظر لیونل مسی را نسبت به آینده تغییر دهد. طبق ادعای نشریه تلگراف، این بازیکن تصمیم گیری را به آخر فصل موکول کرده و احتمالا در این میان نتایج بارسلونا و البته انتخابات ریاست این باشگاه عامل مهمی در تصمیم نهایی لیونل مسی خواهد بود. البته خود مسی نیز در شروع فصل عملکرد خوبی در ترکیب بلوگرانا نداشته و مدت هاست در امر گلزنی ناموفق بوده است. اما اگر تیم رونالد کومان در این فصل به موفقیت دست یابد، ممکن است شاهد تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان