//
کدخبر: ۲۹۲۴۳۶ //

رونالد کومان: والنسیا بهترین خاطره من نیست/باید بیشتر در مقابل دروازه فرصت طلب باشیم

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا به تمجید از عملکرد والنسیا پرداخته است.

 رونالد کومان: والنسیا بهترین خاطره من نیست/باید بیشتر در مقابل دروازه فرصت طلب باشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین تجربه رونالد کومان در لالیگا حدود یک دهه پیش و در رختکن والنسیا رقم خورد. البته دوران حضور این سرمربی هلندی در مستایا اگرچه با کسب یک عنوان قهرمانی در کوپا دل ری رقم خورد، اما رونالد کومان در آن مقطع حواشی فراوانی را تجربه کرد. حالا و در آستانه دیدار بارسلونا مقابل والنسیا، رونالد کومان در این رابطه صحبت کرده است.

رونالد کومان گفت: "ما همیشه موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم، اما باید بیشتر در مقابل دروازه فرصت طلب باشیم. والنسیا تیم قدرتمندی است و این تیم در شش دیدار گذشته فقط یک شکست داشته و رئال مادرید را نیز مغلوب کرده است. در برخی موارد جریان بازی ها  آنطور که می خواهیم پیش نمی رود، اما ما امیدوارم در بازی های خانگی پیروز شویم‌."

دوران حضور در والنسیا به عنوان سرمربی: "همانطور که همه می دانند، والنسیا بهترین خاطره دوران مربیگری من نبوده است.  البته ممکن است من نیز در برخی تصمیمات اشتباه کرده باشم، این یک دوران کوتاه کاری برای من بود، اما حداقل ما موفق به فتح یک عنوان یکی کوپا دل ری شدیم. کار کردن در والنسیا پیچیده است، زیرا در 15 سال گذشته آنها مربی های زیادی را تغییر کرده داده اند و هیچ آرامشی برای کار کردن وجود ندارد."

تفاوت زوج لئو مسی- پدری و لوییس سوارز- مسی: "از نظر من بازیکنان باکیفیت می دانند چگونه کنار یکدیگر به خوبی بازی کنند و این عملکرد به این بستگی ندارد که چه کسی در کنارشان بازی کند،  بلکه ارتباط بین بازیکنان برای تیم مهم است."

میرالیم پیانیچ و نیمکت نشینی های متوالی: "پیانیچ باید منتظر فرصت باشد، زیرا در مرکز میدان رقابت زیادی در تیم وجود دارد و فقط 11 بازیکن در ترکیب قرار می گیرند."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۴۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان