//
کدخبر: ۲۹۳۸۷۴ //

سلیمی فقط در یک صورت پرسپولیسی می‌شود

مبلغی که تبریزی‌ها برای آزاد کردن سلیمی درنظر گرفتند چیزی حدود ٥ میلیارد است و با وجود علاقه سلیمی به سرخ پوش شدن کار برای جدایی او از تراکتور بسیار دشوار است.

سلیمی فقط در یک صورت پرسپولیسی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از جدایی شجاع خلیل زاده کادر فنی سرخ پوشان در نقل و انتقالات تابستانی به شدت به دنبال جذب یک مدافع وسط بودند تا او را جانشین شجاع کنند ولی به دلایل مختلف این اتفاق نیفتاد. هرچند پرسپولیسی‌ها در این پست سید جلال تمام نشدنی کنعانی زادگان ملی پوش انصاری تازه از مصدومیت برگشته و احسان حسینی جوان را دارند ولی یحیی قصد دارد باز هم یک مدافع میانی را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند.

ایمان سلیمی مدافع فصل گذشته تراکتور گزینه اصلی یحیی برای خط دفاعی بود ولی مشکلات قراردادی با تراکتور و نگرفتن رضایتنامه او را از پرسپولیس دور کرد. تراکتوری‌ها در تابستان به یک شرط اجازه جدایی به این بازیکن را دادند که سلیمی لژیونر شود و فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند ولی وقتی دیدند این بازیکن نتوانست به اروپا برود اعلام کردند سلیمی یا باید به تراکتور برگردد و یا برای گرفتن رضایتنامه پول بدهد.

آنطور که شنیدیم مبلغی که تبریزی‌ها برای آزاد کردن سلیمی درنظر گرفتند چیزی حدود ٥ میلیارد است و با وجود علاقه سلیمی به سرخ پوش شدن کار برای جدایی او از تراکتور بسیار دشوار است. چرا که کمتر تیمی در فوتبال ایران حاضر می شود برای گرفتن رضایتنامه یک بازیکن این مقدار هزینه کند. باشگاه پرسپولیس هم به سلیمی اعلام کرده توان پرداخت این مبلغ را برای گرفتن رضایتنامه ندارد و فقط درصورتی با این بازیکن قرارداد می‌بندد که خود این بازیکن شخصا برای گرفتن رضایتنامه اقدام کند. به این ترتیب سلیمی برای پرسپولیسی شدن تنها یک راه دارد و فقط در دست داشتن رضایتنامه و بازیکن آزاد شدن او را سرخ پوش خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۸۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان