//
کدخبر: ۲۹۳۸۴۶ //

خلیفه اصل: باختیم اما از بازی لذت بردم

استقلال خوزستان در دیدار خانگی مقابل رایکا بابل با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

 خلیفه اصل: باختیم اما از بازی لذت بردم
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر خلیفه اصل سرمربی استقلال خوزستان از باخت مقابل رایکا بابل در اهواز اظهار داشت: امروز بازی بسیار دشواری داشتیم. در ابتدای کار توانستیم یک گل به حریف بزنیم ولی در ادامه بچه‌های ما نتوانستند از گل خود دفاع کنند و تیم خوب رایکا بازی را مساوی کرد.

وی افزود: در ادامه یک گل دیگر به ثمر رسانده و نیمه اول را به سود خود به پایان رساندیم. متاسفانه بچه‌های ما در نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتند و روی یک اشتباه و غفلت گل دوم را دریافت کردیم. در ادامه فشار بسیاری آوردیم و چندین موقعیت داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

 

سرمربی استقلال خوزستان ضمن تبریک به تیم رایکا بابل افزود: آقای دست نشان تیم بسیار خوب و جنگنده ای روانه مسابقات کرده و من از بازی امروز بسیار لذت بردم و فکر می کنم این دیدار در حد لیگ برتر بود.

وی عنوان کرد: باور کنید تمام اعضای تیم تلاش خود را می‌کنند تا بهترین نتیجه برای استقلال خوزستان رقم بخورد. با توجه به فشردگی مسابقات، نسبت به بازی‌های گذشته یک سری تغییرات داشتیم وبه برخی از بازیکنان استراحت دادیم.

 

خلیفه اصل گفت: سعی می‌کنیم در ترکیب نهایی از نفراتی استفاده کنیم که در تمرینات عملکرد خوبی داشته و جزو برترین ها هستند. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که در صورت هماهنگی بیشتر، بازی های بهتری به نمایش می گذارند.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و رایکا بابل با برتری سه بر ۲ رایکا به پایان رسید. تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب ۱۳ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان