//
کدخبر: ۲۴۸۹۳۶ //

سه بازیکن برتر استقلال در لیگ نوزدهم

سه بازیکن برتر استقلال در لیگ نوزدهم کاپیتان و دو مهاجم این تیم هستند.

سه بازیکن برتر استقلال در لیگ نوزدهم
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال تا پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر در فاصله 11 امتیازی با صدر جدول و در جایگاه چهارم قرار دارد و کم کم امیدهای اندک برای قهرمانی از این تیم رخت بر می‌بندد.

آبی‌پوشان فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند که تغییرات کادرفنی از جلمه آن بود و مصدومیت‌های گاه و بیگاه ستارگان تیم هم از جمله مواردی بود که در روند این تیم لطمه وارد کرد.

مهدی قائدی، شیخ دیاباته و وریا غفوری بهترین نفرات استقلال تا اینجای فصل بودند. قائدی در جایگاه نخست قرار دارد چرا که با 9 گل زده و 6 پاس گل در بین برترین‌های لیگ قرار دارد و 44 شوت به دروازه حریفان داشته است.

بعد از او شیخ دیاباته در جایگاه بعدی است که در دو مقطع در طول فصل دچار مصدومیت شد و بازی‌های مهمی را از دست داد با این حال با 8 گل زده آمار خوبی از خودش به جا گذاشته است. او در نبردهای هوایی عملکرد موفقی داشته و 38 شوت هم به دروازه حریفان به ثمر رسانده است.

وریا غفوری، کاپیتان محبوب آبی‌ها هم نفر بعدی است که فصل خوبی تا اینجای کار پشت سر گذاشته است. 4 گل و 4 پاس گل برای یک مدافع آمار فوق‌العاده‌ای است، ضمن اینکه با 14 پاس کلیدی از نفرات برتر تیمش از این نظر قرار می‌گیرد.

شیخ، قائدی و وریا؛ برترین شاگردان مجیدی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۹۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان