//
کدخبر: ۲۹۳۸۰۳ //

صادقی: هیچ فشاری روی سایپا وجود ندارد/ امیدوارم با ارائه یک بازی خوب حداکثر امتیاز را به دست آوریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با توجه به اینکه بازی در زمین خودمان برگزار می‌شود، دنبال حفظ روند خوب مان و در ادامه کسب نتیجه‌ای مناسب مقابل صنعت نفت هستیم.

صادقی: هیچ فشاری روی سایپا وجود ندارد/ امیدوارم با ارائه یک بازی خوب حداکثر امتیاز را به دست آوریم

 ابراهیم صادقی در نشست خبری قبل از دیدار سایپا مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی فردای ما با تیم صنعت نفت است که رتبه اش در جدول نشان می دهد تیم خوبی است و فوتبال خوبی بازی می‌کند. نتایج خوبی هم کسب کرده است. با توجه به اینکه بازی در زمین خودمان برگزار می‌شود، دنبال حفظ روند خوب مان و در ادامه کسب نتیجه‌ای مناسب هستیم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: با شروع لیگ دو هدف اصلی داشتیم. ابتدا سازندگی خود را با استراتژی‌ بهتری نسبت به فصل قبل ادامه بدهیم که در این مسیر حرکت می‌کنیم و نسبت به فصل گذشته هم نتایج بهتری کسب کنیم. امسال از لحاظ فنی‌ تیم مان روند بهتری داشته است.  توانسته ایم بازی به بازی فوتبال بهتری ارائه کرده و در دو دیدار اخیر هم موقعیت های خیلی خوبی را روی دروازه حریف‌مان ایجاد کرده‌ایم اما برای تبدیل کردن آنها به گل باید بیشتر کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: در یک هفته اخیر براساس نقاط ضعف و فوت صنعت نفت تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب حداکثر امتیاز را به دست آوریم.

صادقی درباره آمار ضعیف خط حمله سایپا عنوان کرد: یک موضوع مهم این است با رسیدن به منطه 18 قدم و خطر حریف، موقعیت به دست آورید. در این بخش در دو بازی اخیر خیلی خوب عمل کرده‌ایم اما تیم ما جوان است و از بازیکنان 24-23 ساله در خط حمله‌اش استفاده می‌کند. نیاز به بیشتر کار کردن داریم و تمرینات خوبی هم داشته‌ایم. امیدوارم بچه‌ها بتوانند از موقعیت‌های‌شان بهتر استفاده کنند تا راحت تر بتوانیم بازی‌ را ادامه بدهیم.

وی درباره انتقاد برخی سرمربیان لیگ برتری به برنامه ریزی مسابقات گفت: هر مربی‌ای سعی می‌کند منافع تیم خودش را در نظر بگیرد. در دو روز اخیر به برنامه ریزی مسابقات خیلی اعتراض شده اما من به عنوان سرمربی سایپا باید از تیم خودم دفاع کنم و بازی‌های ما فشرده نیست. سعی دارم منافع تیم خودم را در نظر بگیرم. البته امسال به دلیل شرایط ویژه‌ای که ایجاد شد و پرسپولیس باید در وسط فصل به فینال آسیا می‌رفت، طبیعی بود برنامه ریزی رقابت‌ها فشرده تر شود.

سرمربی تیم سایپا ادامه داد: این هم بخشی از کار است، اما خودم از فصل گذشته به جز یکی دو نشست خبری که اعتراض کردم، صحبتی نداشتم، به هر حال وقتی احساس می‌کنید حق تیم‌تان تضییع می‌شود، سعی دارید خیلی مؤدبانه واکنش نشان بدهید. 

صادقی در باره بازگشت داوران پشت دروازه به بازی‌های لیگ توضیح داد: امیدوارم آنها بتوانند به تصمیم‌گیری داوران بیشتر کمک کنند تا تیم‌ها به بحث داوری اعتراض نداشته باشند. بیشتر داورانی که در این فصل برای سایپا قضاوت کرده‌اند کم تجربه بوده و برخی از آنها اولین بازی خود را در لیگ سوت زدند، اما چندان به این موضوع اعتراض نکردیم. در دیدار با پیکان به دو سه صحنه معترض کشدیم که با بازبینی صحنه‌ها متوجه شدیم داور اشتباه کرده است. با این وجود داوران هم در سطحی پیشرفت کنند که روزی با کمترین اشتباه کار خود را ادامه دهند.

سرمربی تیم سایپا در باره اینکه به نظر شما کدامیک از تیم‌های لیگ برتری دست به جوانگرایی می‌زنند، اظهار داشت: کاری که سال گذشته در سایپا انجام دادیم خیلی در لیگ برتر تاثیر گذار بود. امسال هم جوان‌ترین تیم لیگ هستیم، اما با استراتژی بهتری عمل کردیم؛ یعنی جوان‌ها در کنار افراد باتجربه قرار گفته‌اند. وقتی به بازی‌های لیگ نگاه می‌کنم متوجه می‌شوم باشگاه‌ها و مربیان بیشتر با بازیکنان آکادمی و تیم‌های پایه خود فرصت می‌دهند. صنعت نفت مسجد سلیمان و پیکان جزو تیمی‌هایی هستند که در ذهن من به عنوان تیم‌های فرصت‌دهنده به جوان‌ها وجود دارند. 

وی تصریح کرد: امسال تعداد زیادی از باشگاه‌ها به بازیکنان جوان فرصت می‌دهند و این اتفاق خوبی است زیرا در آینده باشگاه با پرورش بازیکن و هزینه‌ کمتر از لحاظ مالی در وضعیت خوبی قرار می‌گیرد و می‌تواند در آینده با ایجاد شرایط مناسب بازیکن خود را ترنسفر کند و در کنار آن نتایج خوبی هم به دست آورد.

صادقی خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم که ابتدا فوتبال خوبی انجام بدهیم و درکنار آن نتیجه بگیریم. هیچ فشاری روی سایپا وجود ندارد و اعتقاد دارم فرایند درستی در تیم ما طی می‌شود. مسیر مناسب و روبه پیشرفتی را پشت سر می‌گذاریم و با این روند به نتیجه هم می‌رسیم. پس از هر بازی هم از نتیجه کسب شده خدا را شکر می‌کنم و در سایپا یاد گرفته‌ام که هر گاه توکلم به خدا باشد، پشت من است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان