//
کدخبر: ۲۸۸۹۰۵ //

صادقی: اگر تیم امید قهرمان شود اما بازیکن نسازد، به چه دردی می‌خورد؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید کسی در فوتبال ایران به بازیکن سازی کاری ندارد و نتیجه مهم‌تر از هر چیزی شده است.

صادقی: اگر تیم امید قهرمان شود اما بازیکن نسازد، به چه دردی می‌خورد؟

ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی مازندران، اظهار کرد: ابتدا باید از آقای دهداری یاد کنیم که اخلاق مدار بود. کاش اینگونه نباشد که کسی بمیرد و بعد قدر او را بدانیم. امیدوارم قدر کسانی که زنده هستند را بدانیم و به آن‌ها احترام بگذاریم و حتما از آن‌ها استفاده کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: بهتر است از صحبت‌های تکراری دست برداریم و حرف‌هایی بزنیم که به درد فوتبال بخورد. نسل مربیان ما جوان شده‌اند و امیدوار بودیم کسانی که به فوتبال می‌آیند تغییراتی ایجاد کنند اما انگار همان مسیر سابق را پیش می‌رویم. هفته دوم است و حاشیه‌های فراوانی که برای لیگ ایجاد شده است. این خیلی بد است. فصل قبل گفتم خیلی بد است کسی که سر و صدای بیشتری انجام دهد، بیشتر دیده می‌شود و به آن می‌پردازند و بعد کمیته اخلاق من را که سه دوره کرد اخلاق شده بودم را احضار کرد و توضیح خواست. این باید از بین برود که هر کس سر و صدا کند، تیمش نتیجه می‌کرد. این بد است که نتایج مربیان دیده می‌شود. تیم ما فصل قبل نتیجه نگرفت اما دستاورد داشت. دستاورد من این است که طی دو سال ۱۵ بازیکن از تیم‌های پایه سایپا به تیم بزرگسالان آوردم. بازیکنانی آوردم که قرارداد ۲۰ یا ۳۰ میلیون تومانی بستند اما الان پیشنهاد ۲ میلیارد تومانی دارند.

وی تصریح کرد: متاسفانه خیلی‌ها مثل من ناامید می‌شوند. هر کسی سر و صدا کند، رسانه‌ها به او می‌پردازند اما هرکسی بیاید و کارش را بکند، کسی به آن نمی‌پردازد. رسانه‌ای به این پرداخته است که سایپا ١۵ بازیکن از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان آورده است؟ بازیکن امید سایپا ١٣ بازی در لیگ برتر انجام داده است. همه مدیران می‌خواهند تیمشان قهرمان شود، با کدام امکانات؟ هر تیمی ظرفیتی دارد. این مسائل فشار را به مربیان وارد می‌کند. باید سعی کنیم دستاورد داشته باشیم و نتیجه هم بگیریم. الان در تیم‌های پایه نتیجه گرفتن بسیار مهم شده است. اگر تیم امید قهرمان شود اما بازیکن نسازد، به چه دردی می‌خورد؟ کار را باید ریشه‌ای درست کنیم. امیدوارم این حواشی و بیانیه‌ نویسی‌ها تمام شود. 

صادقی درباره اعترض به داوری‌ها هم گفت: تا کی می‌خواهیم به داوری اعتراض کنیم؟ وقتی داوری حرفه‌ای نیست همین می‌شود. از داوری که ۶ صبح به یک اداره می‌رود تا کار کند، چه توقعی داریم؟ در هر بازی باید ۴ میلیون با داوران دستمزد بدهند. ما در نیم‌فصل اول فصل گذشته، ۶ امتیاز از داوری ضربه خوردیم. تیم ما می‌توانست نهم باشد اما سیزدهم شد. شاید من اخراج می‌شدم و دیگر نمی‌توانستم مربیگری کنم. باید مسائلی را تغییر بدهیم و مسائلی که در دوران بازیکن بودن آنها را بد می‌دانستیم را در دوران مربیگری خودمان اجرا نکنیم. 

او درباره دیدار تیمش برابر نساجی مازندران هم گفت: بازی سختی است و هدف ما این است که سه امتیاز بازی را بگیریم. مربیان آن‌ها دوستان ما هستند و فقط در زمان بازی رقیب هستیم. تیم ما تماشاگر ندارد و باید بتوانیم انگیزه ایجاد کنیم. سازندگی فصل گذشته را امسال هم اجرا می‌کنیم. نسبت به گذشته فوتبال بهتری به نمایش می‌گذاریم. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره روزبه شاه‌علی‌دوست هم گفت: او بازیکنی است که از سال ٨٢ با رده جوانان سایپا کارش را شروع کرده و به رده بزرگسالان رسیده است. امسال به خاطر شرایط خاص به صلاحش بود از جمع ما جدا بشود اما مطمئنا روزی دوباره به سایپا برمی‌گردد.

صادقی درباره وضعیت زمین ورزشگاه دستگردی هم گفت: یک سوال از مدیریت ورزشگاه دستگردی دارم. وقتی ما چهارشنبه بازی داریم، چطور اجازه دادند یکشنبه روی زمین بازی برگزار شود؟ زمین ما خراب شد و نتوانستیم روی آن تمرین کنیم. به شدت نسبت به مدیریت ورزشگاه دستگردی انتقاد دارم که منافع باشگاه سایپا را در نظر نگرفتند و چند روز قبل از بازی مهم ما، زمین را برای برگزاری یک بازی دیگر در اختیار قرار دادند. به من گفتند با اصرار سازمان لیگ و آقای مهدی این اتفاق رخ داده اما من نقدی به سازمان لیگ ندارم و از مدیران ورزشگاه دستگردی انتقاد دارم. مدیرانی که برای مدیریت مجموعه ورزشی انتخاب می‌شوند باید فوتبالی باشند که چند روز قبل از یک بازی، زمین را به تیم دیگر ندهند که خراب نشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۹۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان