//
کدخبر: ۲۹۲۵۷۵ //

محسن ترکی حسرت هواداران پرسپولیس را دوبرابر کرد

کارشناس داوری با گوشزد نمودن یک نکته مهم حسرت هواداران پرسپولیس را دو چندان کرد.

محسن ترکی حسرت هواداران پرسپولیس را دوبرابر کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در حالی با پیروزی 2بر1 حریف کره‌ای و نهایت کسب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید که کارشناس داوری فوتبال ایران با اعلام یک قانون داروی، حسرت هواداران را دوچندان کرد.

لحظات و ثانیه‌های پایانی نیمه اول و در حالی که توپ در محموطه جریمه پرسپولیس بود و در یک فعل و انفعال توپ از آن جا دور شد، داوران تقاضای بازبینی صحنه را دادند این در حالی بود که قاضی میدان در آستان سوت زدن و اعلام پایان نیمه اول بود که این چنین نشد و تصمیم بر اعلام ضربه پنالتی و در نهایت گل اولسان بودیم.

اما این اتفاق اگر بعد از سوت پایان بازی انجام میگرفت یعنی دو سه ثانیه بعد سوت پایان بازی در نیمه اول زده می‌شد و داور بازبینی را انجام میداد، بر اساس قانون فیفا تنها فرصت یک ضربه به توپ داده یم شد یعنی ضره پنالتی و لاغیر!

با توجه به این که ضربه اول پنالتی توسط حامد لک مهار شده بود و مهاجم اولسان در برگشت او را به گل تبدیل کرد، اگر این اتفاق بعد زا سوت پایان بازی توسط داور انجام می گرفت، گل مورد قبول نبود و اینجاست که می بینیم آن چند ثانیه لعنتی چه با فوتبال ایران نکرد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۵۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان