//
کدخبر: ۲۹۲۴۸۴ //
نشریه ترکیه‌ای:

پرسپولیس این بار به دنبال قهرمانی است!

نشریه ترکیه‌ای به آنالیر دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ پرداخته است.

پرسپولیس این بار به دنبال قهرمانی است!

تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در حالی از ساعت 15:30 امروز (شنبه) به وقت تهران، در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه قطر به مصاف هم می‌روند که سرخپوشان تهرانی به دنبال کسب اولین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها هستند و در مقابل نماینده کره به دنبال ثبت دومین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها پس از سال 2012 است.

به گزارش فرتاک نیوز،روزنامه ترکیه‌ای «دامگا» چاپ استانبول در گزارشی به بررسی این بازی حساس پرداخته است و در بخشی از گزارش این نشریه آمده است؛ «تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیش از این هم به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 راه یافته بود، اما در آن دوره مغلوب کاشیما آنتلرز ژاپن شد و از کسب قهرمانی بازماند. پرسپولیس این فصل با وجود مشکلاتی که داشت و اینکه چندین بازیکن مهمش را از دست داده بود، دوباره موفق شد موفقیت دو سال پیش را تکرار کند و این بار نماینده ایران به دنبال پیروزی در دیدار فینال است. میلیون‌ها هوادار در ایران به تیم خود باور دارند».

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۴۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان