//
کدخبر: ۲۹۲۴۴۶ //

یک نام جذاب در بارسلونا؛ ستاره هلندی در راه نوکمپ

ممکن است مارک اوورمارس، ستاره سابق بارسلونا به کادر مدریتی این تیم اضافه شود.

 یک نام جذاب در بارسلونا؛ ستاره هلندی در راه نوکمپ
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نظر می رسد تغییرات گسترده ای در بخش مدیریتی بارسلونا در راه است و قرار است ارکان جدیدی سکان هدایت این باشگاه را در دست بگیرند. حالا اسپورت تیری مدعی شد مارک اوورمارس، ستاره سابق بارسا و مدیر ورزشی آژاکس به زودی در همین پست در نوکمپ مشغول به کار خواهد شد.

اوورمارس که در سالهای ابتدایی هزاره جدید در ترکیب بارسلونا نیز بازی می کرد، در سالهای اخیر و در کنار ادوین فان درسار عملکرد خوبی در عرصه مدیریتی در آژاکس داشته و این تیم را دوباره مانند گذشته به کارخانه پرورش ستاره های بزرگ تبدیل کرده است. با توجه به نزدیکی فلسفه دو باشگاه بارسلونا و آژاکس، احتمالا اوورمارس می تواند در اسپانیای نیز موفق ظاهر شده و این باشگاه دوباره مانند یک دهه قبل زمینه رشد ستاره های مهمی را فراهم سازد.

بعد از جدایی اریک آبیدال و مشکلات عجیب او با ستاره های بارسلونا از جمله لیونل مسی، در ماه های اخیر رامون پلانس این سمت را عهده دار شده و احتمل دارد به زودی مارک اوورمارس جای او را بگیرد. او رابطه خوبی با گروه مدیریتی بارسا دارد و در طول سال گذشته در مورد فروش سرجینو دست و فرانکی دی یونگ به این باشگاه مذاکره و توافق کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۴۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان