//
کدخبر: ۲۹۱۶۹۰ //

اشک‌های دوباره قایدی در مشهد

مهدی قایدی پس از تعویض در بازی با شهرخودرو، با چشمانی اشک بار از زمین بازی بیرون رفت.

اشک‌های دوباره قایدی در مشهد
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال توانست با یک بازی خوب، بالاخره طلسم ناکامی در استادیوم امام رضا (ع) مشهد را بشکند و با نتیجه 2 بر صفر از سد میزبان خود شهرخودرو مشهد عبور کند. سبحان خاقانی و محمد دانشگر در این بازی دو گل آبی پوشان را به ثمر رساندند.

اما در دقیقه 77 این مسابقه، مهدی قایدی جای خودش را به فردین رابط دیگر بازیکن جوان تیم فکری داد. قایدی پس از این تعویض با چهره ای عبوث و ناراحت زمین بازی را ترک کرد و به روی قسمتی از پله های آهنی استادیوم امام رضا (ع) نشست.

قایدی که در این بازی هم موفق به گلزنی نشده بود، در نیمه نخست یک فرصت فوق العاده را از دست داد. مهاجم جوان و بوشهری آبی پوشان که به نظر می رسید از اینکه باز هم در امر گلزنی ناکام بوده است، ناراحت بود و با چهره ای گریان در گوشه ای از استادیوم نشسته بود.

اشک‌های دوباره قایدی در مشهد

آرش برهانی مربی استقلالی ها نیز برای دلداری دادن به قایدی بالای سر او حاضر شد و احتمالا در گفتگوی های رد و بدل شده میان این دو، از فرصت های باشوی کوچک برای گلزنی، در دیدارهای آینده خبر داده است.

این دومین بار است که قایدی در امر گلزنی در برابر شهرخودرو ناکام می ماند و با صورتی گریان زمین بازی را ترک می کند. او در دیدار برگشت فصل گذشته نیز در ثانیه های پایانی فرصت فوق العاده ای را در مصاف تک به تک به مهدی رحمتی از دست داد تا بازی استقلال و شهرخودرو با تساوی 2 – 2 به پایان برسد.

اشک‌های دوباره قایدی در مشهد

در پایان آن دیدار، قایدی هفته ها بود که موفق نمی شد برای استقلال گلزنی کند و همین مسئله موجب ناراحتی او شده بود. پس از سوت پایان بازی، روزبه چشمی در آن دیدار قایدی را در آغوش گرفت و او را به بیرون از زمین هدایت کرد و در بازی امروز نیز آرش برهانی و داریوش شجاعیان وظیفه دلداری دادن به مهاجم جوان استقلالی ها را داشت.

اشک‌های دوباره قایدی در مشهد

قایدی که پس از تعویض به روی سکوهای استادیوم رفت، لحظات پایانی بازی را در کنار داریوش شجاعیان نظاره گر بود. عملکرد خوب مهدی قایدی در فصل گذشته باعث شده است تا انتظارات از این بازیکن جوان بالا باشد و ناراحتی این مهاجم جوان، به دلیل عدم موفقیت در گلزنی در نوع خود قابل توجه است ولی به هر حال قایدی نیز باید این مسئله را درک کند که هر بازیکنی روزهای خوب و بد دارد.

اشک‌های دوباره قایدی در مشهد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۶۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان