//
کدخبر: ۲۹۰۸۴۱ //

ریکانی: گلم به استقلال صد‌درصد سالم بود

کاپیتان صنعت نفت آبادان گفت: به نظر من گل اصلا آفساید نبود؛ من به عنوان آخرین نفر اضافه شدم. صد درصد گل سالمی بود. با این حال یک امتیاز در آزادی یک امتیاز است و ناشکر نیستیم.

ریکانی: گلم به استقلال صد‌درصد سالم بود
به گزارش فرتاک نیوز،

طالب ریکانی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. می‌دانستیم بازی سختی داریم. یک هفته کار کرده بودیم. نقاط ضعف و قوت استقلال را می‌دانستیم. نیمه دوم خیلی بهتر بود و می‌توانستیم به برتری برسیم.

وی درباره گلی که زد و کمک داور آفساید گرفت خاطرنشان کرد: به نظر من گل اصلا آفساید نبود. من به عنوان آخرین نفر اضافه شدم. صد درصد گل سالمی بود. با این حال یک امتیاز در آزادی یک امتیاز است و ناشکر نیستیم. خدا را شکر می‌کنیم و امیدواریم که در بازی بعدی سه امتیاز را به دست بیاوریم.

کاپیتان صنعت نفت در پایان گفت: دو سه موقعیت داشتم. در یک صحنه محمدرشید(مظاهری) دروازه‌بان استقلال خیلی خوب توپ را گرفت و اجازه گل شدن نداد. با این حال بازهم خدا را شکر می‌کنیم که یک امتیاز گرفتیم.

گفتنی است صنعت نفت بعد از تساوی با استقلال هشت امتیازی شد تا عملکرد قابل قبولی تا پایان هفته پنجم داشته باشد.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه ازادی برگزار شد و در پایان ۹۰ دقیقه زردپوشان آبادانی تیم تهرانی را یک بر یک متوقف کردند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۸۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان