//
کدخبر: ۲۹۰۶۹۲ //

۵ اشتباه بزرگ بارسلونا در لالیگا

اشتباهات بازیکنان بارسلونا در لالیگا موجب شده است این تیم امتیازهای زیادی را از دست بدهد.

۵ اشتباه بزرگ بارسلونا در لالیگا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از آس، اشتباهات فردی بزرگ باعث شدند بارسلونا در جدول لالیگا شرایط خوبی نداشته باشد. آبی اناری‌ها بیشتر به سقوط نزدیک هستند تا به جام. آن‌ها اکنون با اتلتیکومادرید صدرنشین ۱۲ امتیاز فاصله دارند. لیونل مسی مانند قبل تفاوت را ایجاد نمی‌کند اما بیشترین مشکل بارسا بی‌دقتی در ضربات نهایی نیست بلکه اشتباهات فردی است. هر کدام از آن‌ها موجب شده است تیم کاتالانی امتیاز از دست دهد.

نخستین بار این اتفاق در دیدار برابر ختافه رخ داد و فرانک دیانگ پنالتی کودکانه‌ای را تقدیم حریف کرد. مدافع هلندی تنها باید موقعیت خود را حفظ می‌کرد و بازیکن ختافه در شرایط برتر قرار نداشت. بارسا نتوانست پاسخ گل خایمه ماتا را بدهد. مقابل رئال مادرید لانگله در دام سرخیو راموس افتاد و مجبور شد پیراهن بکشد. سپس مارتینس مونوئرا از طریق VAR یک پنالتی به نفع سفیدپوشان اعلام کرد. لانگله در دیدار برابر کادیس حرکتی مشابهی را انجام داد اما داور به آن اهمیتی نداد.

در زمین آلاوس، پیکه و نتو در حرکتی که به هیچ وجه مشکل ساز نمی‌شد جنجال آفریدند. مدافع اسپانیایی بدون دلیل توپ را به سمت دروازه‌بان زد و نتو توپ را بالای سر خود دید و واکنش بدی از خود نشان داد. در این شرایط لوییس ریوخا دروازه بارسا را باز کرد و اجازه پیروزی به مهمان را ندهد. آبی اناری‌ها دو امتیاز را در ویتوریا از دست دادند.

در واندا متروپولیتانو جایی که نخستین دستور اشتباه نکردن مقابل میزبان است در نزدیکی پایان نیمه نخست دمبله می‌خواست دریبل کند که توپ را از دست داد. تلاش پیکه برای کنترل توپ بی نتیجه ماند و مارک آندره تراشتگن که بیش از حد دروازه خارج شده کرد توسط کاراسکو مسخره شد و اتلتیکو بازی را یک بر صفر کرد، نتیجه‌ای که تا پایان تغییری پیدا نکرد. در دیدار برابر کادیس این اشتباهات به اوج خود رسید و آلبا، لانگله و تراشتگن همزمان اشتباه کردند تا نگردو دروازه بارسا را باز کند و چهارمین شکست آبی اناری‌ها را در این فصل لالیگا رقم بزند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان