//
کدخبر: ۲۸۴۳۰۹ //

کومان: یک ضربه آزاد زیبا در ال‌کلاسیکو گل کردم

سرمربی بارسلونا در نشست خبری دیدار ال کلاسیکو در خصوص شرایط رئال، تاکتیک زیدان برای این بازی، استادیوم خالی نیوکمپ و بازی ال کلاسیکوی گذشته خود صحبت کرد.

کومان: یک ضربه آزاد زیبا در ال‌کلاسیکو گل کردم
به گزارش فرتاک نیوز،

فردا عصر ساعت 17 و 30 دقیقه اولین ال‌کلاسیکو فصل لالیگا بین بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود.

کومان در نشست خبری پیش از بازی مقابل رئال مادرید به صحبت‌های پیکه واکنش نشان داد.

یکی از کاپیتان‌های بارسلونا در خصوص شرایط اخیر باشگاه صحبت کرد و از مدیریت انتقاد کرد.

کومان در ابتدای نشست خبری پیش از بازی با رئال در خصوص او گفت: پیکه سال‌های سال در این تیم بازی کرده و نظرش را گفته است که من به آن احترام می‌گذارم. او انسان باهوشی است و می‌داند که اگر چنین مصاحبه‌ای را انجام دهد در بازی فردا بازی خواهد کرد.

سرمربی بارسلونا در خصوص بازی ال‌کلاسیکو در نیوکمپ بدون حضور تماشاگران گفت: هر تیمی نیاز دارم تا هوادار پشتش باشد. خیلی عجیب است در چنین ورزشگاه بزرگی کسی نیست که اتمسفر و جوی زیبا برای بازی خانگی تو بسازد. اما ما باید به این مسئله عادت کنیم و امیدواریم طرفداران زودتر به استادیوم بیایند. در چنین مسابقه‌ای تماشاگر در داخل استادیوم یار دوازدهم است.

کومان در خصوص باخت‌های عجیب رئال مادرید در 2 بازی گذشته مقابل شاختار و کادیز گفت: به نظرم فشار فقط روی رئال مادرید نیست و روی بارسلونا هم وجود دارد. عملکرد 2 تیم در این بازی خیلی ارتباطی با بازی‌های گذشته ندارد و رئال مادرید قرار نیست به مانند 2 بازی گذشته بازی کند. آنها تیمی بزرگ هستند که می‌توانند فشارها را تحمل کنند و برای برد به بازی خواهند آمد.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: حریف ما کیفیت بالایی دارد. بعضی اوقات 2-4-4 بازی می‌کند و برخی اوقات نیز سیستم زیدان با 3-4-4 تغییر می‌کند. به نظرم، نسبت به بازی‌های گذشته تیم زیدان باز بازی نمی‌کند و می‌خواهد با فشرده کردن خطوط میانی و دفاعی خود، فضا را از ما بگیرد.

کومان در خصوص راموس گفت: راموس یک بازیکن بسیار مهم و فاکتوری اساسی برای رئال مادرید است. او شخصیتی بزرگ دارد و یک مدافع وسط عالی است.

کومان اظهار داشت: گریژمان به مانند همه بازیکنان شانس بازی دارد. خیلی جالب نیست که در اینجا برای هر بازی در خصوص نفش بازیکنان صحبت و بحث کنیم. ما می‌خواهیم تمام بازیکنان در بالاترین سطح خود بازی کنند و می‌دانیم که تیم و موفقیت باشگاه برتر از همه چیز است.

کومان در خصوص اولین ال کلاسیکوی خود در سال‌های گذشته با پیراهن بارسلونا نیز اظهار داشت: من چند ال کلاسیکو بازی کردم که برخی از آنها را بردم و برخی را نیز باختم. خاطرم است که ما 5 بر صفر از رئال مادرید پیش بودیم و من هم یک ضربه آزاد زیبا گل کرده بودم یا اولین ال‌کلاسیکوی خود را فراموش نمی‌کردم که 2 پنالتی را گل کردم و بازی را با نتیجه 2 بر یک بردیم.

او ادامه داد: بازیکن بارسا بودن یک اتفاق متفاوت است و ال کلاسیکو یک بازی خاص زیرا که همه چیز دیده می شود و تمام رسانه‌ها اخبار این بازی را مخابره می‌کنند. تو می‌دانی در این بازی خوب باشی همه درباره تو حرف می‌زنند. بنابراین خیلی مهم است که آرام باشیم و مهمتر اینکه بازیکنان جوان را آرام کنیم زیرا تمرکز در این بازی برای آنان سخت‌تر خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۳۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان