//
کدخبر: ۲۸۹۶۸۶ //

قاسم شهبا:سعی می کنیم روزبه روز بهتر شویم

سرمربی تیم فوتبال آرمان‌گهر با تمجید از تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: ما برای این بازی تمرینات خوب و ویژه‌ای را پشت سر گذاشتیم و آمده بودیم تا با کسب ۳ امتیاز به سیرجان بازگردیم.

قاسم شهبا:سعی می کنیم روزبه روز بهتر شویم

سرمربی تیم فوتبال آرمان‌گهر در کنفرانس خبری پس از بازی با قشقایی شیراز، ضمن اشاره به شکست آرمان‌گهر در هفته قبل گفت:  ما نتیجه آن بازی را واگذار کرده بودیم و می‌خواستیم در بازی بعدی حتما ۳ امتیاز را کسب کنیم اما به صخره محکمی به نام قشقایی شیراز برخوردیم.

به گزارش فرتاک نیوز،شهبا با تجمید از بازی تیم شیرازی افزود: با وجود آن‌که در این بازی پیروز شدیم اما بیشتر از بازی هفته گذشته تحت فشار بودیم. باید به آقای داریوش هرمزی بابت ساختن تیمی پر از بازیکنان جوان پر انرژی و پر انگیره تبریک بگویم.

سرمربی آرمان‌گهر با اشاره به تجربیات متفاوت کسب شده در هر بازی افزود: بنده، کادر فنی و بازیکنان آرمان‌گهر همیشه تلاش کرده‌ایم از هر بازی، صرف نظر از نتیجه آن، تجربیات لازم را کسب کنیم و از این تجربیات در راه تقویت و قدرتمندتر شدن تیم خود بهره ببریم. تیم ما روز به روز بهتر خواهد شد و به آینده این تیم بسیار امیدوارم و امسال قطعا آرمان گهر را متفاوت از سال های گذشته خواهید دید.

قاسم شهبا با بیان این‌که بازی با قشقایی شیراز تمام شده و آن‌چه باقی‌مانده، تجربیات کسب شده از این بازی است، گفت: ما از امروز و این لحظه تنها بر بازی بعدی خود تمرکز می‌کنیم و تلاش می‌کنیم با دو عنصر دانش و تجربه، آرمان‌گهر را برای بازی بعدی آماده نماییم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۶۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان