//
کدخبر: ۲۸۸۶۷۳ //

ستاره آمریکایی ول کن ترامپ نیست! (عکس)

مگان راپینو، بازیکن مطرح تیم بانوان آمریک باز هم به دونالد ترامپ طعنه زده است.

ستاره آمریکایی ول کن ترامپ نیست! (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

دو سال قبل و در مقطع برگزاری  جام جهانی  بانوان بود که مگان راپینو، بازیکن تیم ملی ایالت متحده در  مصاحبه  ای مدعی شد در صورت قهرمانی در این  رقابت  ها و به علت اعتراض به تبعیض بین ورزش بانوان و آقایان، آنها به کاخ سفید نخواهند رفت. دونالد ترامپ نیز موضعی توام با بی اهمیتی داشته و اذعان داشت اول بهتر است آنها قهرمان شوند و بعد در این مورد تصمیم بگیرند. در نهایت  تیم ملی  آمریکتا به مقام قهرمانی جام جهانی رسید و آنها راهی  کاخ سفید  نیز نشدند.

در این مدت هر از چند گاهی مگان راپینو نسبیت به دونالد ترامپ انتقاداتی داشته و حالا که او در دوره دوم ریاست جهوری قافیه را به جو بایدن باخته، بهترین فرصت برای این بازیکن فرا رسیده تا با ترامپ تسویه حساب کند.

دونالد ترامپ از همان ابتدای شمارش آرا مدعی شد تقلب صورت گرفته و به همین دلیل در برخی ایالت ها تصمیم به شمارش دوباره آرا شد. البته این تصمیم نیز تفاوتی در سرنوشت ترامپ ایجاد نکرده و او به زودی باید مهیای ترک کاخ سفید شود. مگان راپینو اینجا نیز  رئیس جمهور آمریکا  را بی نصیبی نگذاشته و در  توئیتر  خود نوشته است: "با تمام این بازشماری ها، ترامپ در هر ایالتی دو بار شکست می خورد. "

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۶۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان