//
کدخبر: ۲۸۸۲۴۹ //

جانشینان کی‌روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا مشخص شدند

گزینه‌هایی که می‌توانند جانشینان خوبی برای کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا باشند، مشخص شدند.

جانشینان کی‌روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا مشخص شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سایت «eltiempo» کلمبیا امروز در تاره‌ترین خبر خود از گزینه‌های جانشینی کارلوس کی‌روش در صورت جدا شدن از تیم ملی فوتبال کلمبیا رونمایی کرده و اعلام کرده است گزینه‌هایی که می‌توانند جانشین مربی پرتغالی در این تیم شوند عبارت اند از: هرنان داریو گومز، رینالدو روئدا، میگوئل آن خل روسو و خوزه پکرمن.

اسامی مطرح شده، به عنوان گزینه‌هایی هستند که در صورت توافق با فدراسیون فوتبال کلمبیا می‌توانند هدایت تیم ملی فوتبال این کشور را بر عهده بگیرند.

این سایت نوشته است: تا الان هیچ کسی از خوان کارلوس اوسوریو که قبل از انتخاب کی‌روش یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال کلمبیا بوده، نام نبرده است. او قراردادش با باشگاه آرژانتینی اتلتیکو ناسیونال تمام شده و به همین دلیل این تیم را ترک کرده است و می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا باشد.

سایت کلمبیایی «eltiempo»، خوزه پکرمن را یکی از گزینه‌هایی دانست که نسبت به دیگر اسامی شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال کلمبیا دارد. به گفته این سایت، پکرمن موفق شده است به همراه تیم ملی کلمبیا ۲ بار به مسابقات جام جهانی (برزیل و روسیه) صعود کند و از این حیث در کلمبیا فردی مجبوب به حساب می‌آید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۲۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان