//
کدخبر: ۲۸۷۳۵۸ //

کی روش:مسئولیت نتیجه این مسابقه با من است

سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا از بازیکنان تیمش بعد از باخت به اروگوئه حمایت کرد و گفت: مسئولیت نتیجه این مسابقه با من است.

کی روش:مسئولیت نتیجه این مسابقه با من است

تیم ملی فوتبال کلمبیا در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بامداد امروز میزبان تیم اروگوئه بود که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود اروگوئه خاتمه یافت.

کارلوس کی روش سرمربی کلمبیا که سابقه کار در تیم ملی ایران را هم دارد، بعد از این بازی گفت: کار کلمبیا یا هر تیم دیگری وقتی زود گل می‌خورد دشوار می‌شود چون باید بازی را از نظر فنی و عاطفی بازیابی کنید. کلمبیا خوب بازیابی شد. در نیمه نخست موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. ما شایسته آن بودیم اما واقعیت بازی واضح است. بعد از باخت در یک بازی خانگی حرفی برای گفتن نیست.

به گزارش فرتاک نیوز،کی روش ادامه داد: ما باید به راهمان ادامه بدهیم. مسئولیت این بازی و شکست را می‌پذیرم. بازیکنانم در این بازی برای تغییر سرنوشت مسابقه و نتیجه جنگیدند و ریسک کردند. من به عنوان مربی مسئولیت بازی را می‌پذیرم.

سرمربی کلمبیا تاکید کرد: به بازیکنانم تبریک می گویم زیرا باوجود سختی‌ها تلاش کردند گل بزنند و موقعیت‌هایی ایجاد کردند. انتقادها و هر نوع نظری درباره این باخت برای من است.

کی روش همچنین بعد از بازی با انتشار پیامی در توییتر خود نوشت: «هرچه درس‌ها سخت‌تر شود بیشتر یاد می‌گیریم. با شخصیت و عزم یک تیم بزرگ و برنده، به پا می‌خیزیم؛ متحد برای برد در بازی بعد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۳۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان