//
کدخبر: ۲۸۷۱۵۴ //

نیرویار : هیات فوتبال مجبور است امتیاز سردار را واگذار کند

دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان غربی در مصاحبه‌ای از هیئت مدیره سردار بوکان انتقاد کرد.

نیرویار : هیات فوتبال مجبور است امتیاز سردار را واگذار کند

به گزارش فرتاک ورزشی، حسین نیرویار دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی در خصوص شرایط باشگاه سردار بوکان در گفت‌وگویی کوتاه بیان کرد : روز شنبه ۱۷ آبان‌ماه در محل هیات فوتبال استان آذربایجان غربی جلسه‌ای باحضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل تیم سردار بوکان تشکیل شد.

وی افزود : در این جلسه قرار داد تیم سردار در چند بند ثبت گردید و مقرر شد هیئت مدیره تا روز دوشنبه ۱۹آبان‌ماه مدارک خود را ارائه کند تا مدارک به سازمان لیگ ارسال شود.

نیرویار با بیان این نکته که مدیران باشگاه سردار کاری غیر حرفه‌ای انجام داده‌اند، اظهار کرد : متاسفانه هیئت مدیره سردار در اقدامی کاملا غیر حرفه ای دو بند از قرارداد را بصورت خودسرانه تغییر دادند و تا به حال هیچ مدرکی به هیات فوتبال استان تحویل نداده‌اند.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی در پاسخ به این سوال که، تکلیف نماینده لیگ دویی استان آذربایجان غربی چه خواهد شد، بیان کرد : اگر تا پایان وقت اداری روز شنبه این هیات تیم را به سازمان لیگ معرفی نکند امتیاز از استان سلب خواهد شد، بنابراین هیات فوتبال استان مجبور است امتیاز سردار بوکان که دارای ارزش بسیاری است را به یکی از شهرهای همجوار واگذار کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان