//
کدخبر: ۲۸۶۶۰۲ //
حدادی فر در گفت وگو با فرتاک ورزشی:

مستحق پیروزی برابر فولاد بودیم/ اشتباه داور نگذاشت سه امتیاز را بگیریم/ رحمان رضایی پرانرژی و با انگیزه است

مستحق پیروزی برابر فولاد بودیم/ اشتباه داور نگذاشت سه امتیاز را بگیریم/ رحمان رضایی پرانرژی و با انگیزه است
به گزارش فرتاک نیوز،

قاسم حدادی فر کاپیتان تیم ذوب آهن در گفت گو با خبرنگار فرتاک ورزشی در رابطه با دیدار اول این تیم در مقابل فولاد خوزستان این چنین اظهار داشت؛  شرایط این بازی برای تیم ذوب آهن خیلی خاص بود،  ما یک تیم کاملا تغییر کرده هستیم و این تغییر 70 80 درصدی از بازیکنانمان در مقابل فولادی که بازیکنان خوبی جذب کرده و خیلی هم خوب آماده شده برای این فصل از رقابت ها کار ما را سخت کرده بود.

 اما بجز دقایق ابتدایی رفته رفته بر جریان بازی سوار شدیم و حتی مستحق پیروزی بودیم،اما داور در صحنه آخر یک مقدار بی دقتی داشت که نمیدانم بگویم سهون انجام شده است یا خیر.

 این اشتباه باعث شد یک سه امتیاز شیرین در دیدار اول از ما گرفته شود، قطعا این سه امتیار در ادامه رقابت ها میتوانست بسیار به تیم جوان ذوب آهن کمک کند.

حدادفر در رابطه با رحمان رضایی و شرایط او در تیم ذوب آهن این جنین بیان کرد؛

آقا رحمان دو ماه است که به ما اضافه شده و خیلی با انگیزه است و خیلی پر تلاش کار میکنند و در مقابل فولاد تیم را با برنامه وارد زمین کردند یک تیم آماده و فوق العاده با انگیزه و فکر میکنم شناخت خوب ایشان و صحبت های کلیدی که با بازیکنان داشت تونستیم یک بازی نسبتا خوب در شروع لیگ از خودمان ارائه بدهیم قطعا کار ذوب آهن در ادامه بسیار سخت است و باید خیلی زود خودمان را برای ادامه کار اماده کنیم چون لیگ سخت و پر فشاری رو پیش رو داریم.

در تلاشیم که هارمونی لازم را بدست بیاوریم و بتوانیم شان ذوب آهن و تمام عزیزانی که در کارخانه زحمت میکشند و تمام هواداران خونگرمان را بجا آوریم.

شاید ذوب آهن متفاوت با سال های پیش ستاره به نامی در بین خودش ندارد اما در نهایت یک تیم منسجم و فوق العاده با انگیزه هستیم، من به عنوان یک برادر کوچک تر برای بازیکنان تیم خواهنم بود و تا آنجایی که بتوانم تجاربم را در اختیارشان خواهم گذاشت و به آنها کمک خواهم کرد البته این نکته فراموش نشود که به شخصه بسیار لذت میبرم که کنارشان تمرین میکنم و همراه با تک تک آنها پا به توب میشوم چون واقعا آنها بازیکنان قابل و باکیفتی هستند و فقط  نیاز به زمان دارند که شایستگی خودشون رو ثابت کنند.

بیماری کویید 19 جدا شرایط زندگی و مسابقات ورزشی را تحت تاثیر قرار داده و طولانی شدن زمان آغاز رقابت ها باعث شد برنامه ریزی های تیم ها درست پیش نرود.

 این تعطیلی ها که امروز برای رقابت تیم ملی ایجاد شده فکر نمیکنم به نفع تیم ذوب آهن باشد ولی تمام تلاشمان را خواهیم کرد که شرایط خوبی داشته باشیم. دیدار دوستانه با تیم خوب سپاهان میتواند کمک شایانی به آمادگی تیم برای روبرو شدن با تیم ناشناخته ولی پر انگیزه ماشین سازی با مربی جوانشان داشته باشد، قطعا آنها میخواند در دیدار دومشان خودشان را ثابت کنند و با انگیزه فراوان در مقابل ذوب آهن صف آرایی خواهند کرد، حتما کادر و بازیکنان ما باید به این نکته توجه داشته باشند.

سال گذشته ابتدای فصل خیلی امتیاز ها را از دست دادیم ولی امسال در تلاشیم از ابتدای رقابت ها بسیار قوی ظاهر شویم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۶۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان