//
کدخبر: ۲۸۵۶۷۷ //
دین محمدی: در کنار شما برای قهرمانی استقلال دعا خواهم کرد

گله ای ندارم؛ استقلال مهمتر از من است/حاضر بودم بدون دستمزد هم در کادر فنی استقلال باشم

بر اساس اعلام باشگاه استقلال جدایی سیروس دین محمدی از کادر فنی تیم آبی قطعی شده است و اینطور گفته شد که این مربی از دستمزدی که برای او تعیین شده گله مند است.

گله ای ندارم؛ استقلال مهمتر از من است/حاضر بودم بدون دستمزد هم در کادر فنی استقلال باشم
به گزارش فرتاک نیوز،

به همین بهانه سیروس دین محمدی نامه ای خطاب به تماشاگران تیم استقلال منتشر کرده که در اختیار خبرنگار ما قرار گرفته است. درد و دل بازیکن سابق و البته محبوب آبی ها از این قرار است:

با سلام خدمت تماشاگران میلیونی، پرشور و با محبت آبی ها. من سیروس دین محمدی استقلالی ام واستقلالی می مانم. نه به خاطر پول و نه به خاطر شهرت؛ من عاشق استقلال هستم. متاسفانه شان و شخصیتم در کادر فنی تیم رعایت نشد و به این خاطر ناراحتم. از استقلال هر آنچه در ذهن دارم خاطرات خوب است. قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و نایب قهرمانی در آسیا. با این تیم بهترین بازیکن ماه آسیا شدم. دست کم انتظار داشتم باشگاه با من تماس بگیرد و دلیل ناراحتی ام را جویا شود اما دریغ از یک تماس. سیروس دین محمدی هر جا باشد استقلالی است. من سختی های زیادی در استقلال کشیدم. زمانی در این تیم بازی می کردم که رختکن نداشت و مجبور بودیم پشت ماشین لباس عوض کنیم.

من در روزهایی که باشگاه بی پول بود با وجود پیشنهادات خوبی که از تیم های دیگر دریافت کردم برای استقلال با افتخار بازی کردم. به عشق هواداران. متاسفانه همان طور که گفتم این بار جو به گونه ای پیش رفت که نتوانم در خدمت تیم آبی باشم. حاضر بودم بدون دستمزد هم در کادر فنی استقلال باشم و کار کنم منتهی شرایط برای همکاری با دوستان مهیا نشد. جای گله ای نیست. استقلال مهمتر از من است. امیدوارم دوستانه در استقلال موفق باشند و با تیم قهرمان شوند. یقین بدانید به خاطر پول این تیم را رها نکردم. به امید اینکه بار دیگر همه شما خوبان را روی سکوها و در حال تشویق تیم آبی ببینم. در کنار شما برای قهرمانی استقلال دعا خواهم کرد. هنوز از یاد نبرده ام؛ حضور 120 هزار نفری اتان در بازی پایانی جام باشگاه های آسیا. برایتان بهترین ها را آرزو می کنم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۶۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان