//
کدخبر: ۲۸۵۵۵۶ //

روزهای تلخ برای آنچلوتی فرا رسید

اورتون امروز در خانه نیوکاسل نیز مغلوب شد تا روزهای دشوار برای تیم کارلو آنچلوتی فرا برسد.

روزهای تلخ برای آنچلوتی فرا رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

اورتون فصل را فوق العاده آغاز کرد؛ بطوریکه بعد از کسب پنج پیروزی متوالی، برخی هواداران خوش بین این تیم رویای قهرمانی در لیگ برتر را هم داشتند. اما هفته گذشته موعد اولین شکست تافی ها فرا رسید و امروز نیز این اتفاق تکرار شد.

کالوم ویلسون در دقایق 56 و 84 دروازه اورتون را باز کرد و حتی تک گل دقیقه 92 کالورت لوین نیز برای فرار از شکست کافی نبود. امروز کارلو آنچلوتی در تصمیمی عجیب رابین اولسن را به جای جوردن پیکفورد درون دروازه قرار داد. حالا سرمربی ایتالیایی در پایان بازی در مورد این تصمیم توضیح داد.

کارلو آنچلوتی گفت: "عملکرد اولسن مثل همیشه خوب بود. او یک دروازه بان خوب و با تجربه است و کنترل خوبی در جریان بازی از خود نشان داد. واکنش پیکفورد نیز مانند بازیکنی بود که متوجه شده قرار نیست امروز در ترکیب ثابت قرار گیرد، زیرا من به او خیلی واضح توضیح دادم که می خواهم فرصتی برای حضور در ترکیب برای رابین اولسن فراهم کنم.

جوردن پیکفورد برای بازی مقابل منچستر یونایتد باز خواهد گشت. چنین شرایطی برای من پیچیده نیست و در دوران مربیگری به استفاده از سیستم چرخشی بین دروازه بان ها عادت کرده ام. این اتفاق در رئال مادرید و ناپولی هم رخ داد. امکان چرخش دوباره وجود دارد و این آخرین بار نخواهد بود."

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۵۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان