//
کدخبر: ۲۸۵۱۷۹ //

ویسی: امیدوار بودم پیکان را آسیایی ببینم اما جدایی بهتر است/ حرفی نزنند تا واقعیات رو شود

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوار بودم امسال پیکان را آسیایی ببینیم اما اگر قرار باشد از اول کار به این شکل باشد، اکنون از هم جدا شویم خیلی بهتر است.

ویسی: امیدوار بودم پیکان را آسیایی ببینم اما جدایی بهتر است/ حرفی نزنند تا واقعیات رو شود
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالله ویسی درباره اختلاف‌هایش با باشگاه پیکان اظهار داشت: نه برکنار شده‌ام و نه بیرون رفته‌ام. خواسته‌هایی که از آن باشگاه داشتم، مدام امروز و فردا می‌شد و آنها را انجام نمی‌دادند. دو روز به محل تمرین نرفتم تا این خواسته‌ها انجام شود. در هر باشگاه و خانواده‌ای چنین مسائلی هست اما اگر حل نشود، جدایی مسالمت آمیز بهتر است و نباید جنگ و دعوا در کار باشد.

سرمربی پیکان ادامه داد: فکرهایم را کردم و دو روز سر تمرین نرفتم اما اگر این مسائل حل نشوند، بحث متفاوت است. هیچ مشکلی با اصغر مدیرروستا ندارم. او از بزرگان فوتبال ما است که حضورش در پیکان و کمک به من سبب خوشحالی‌ام شد. او در کار من دخالت نمی‌کند‌.

ویسی در مورد مشکلات موجود تصریح کرد: برخی مسائل در فلسفه کاری من نمی‌گنجد و بهتر است بدون خونریزی جدا شویم. شش ماه است در پیکان هستم و در این مدت خیلی اذیت شدیم اما همه کمک کردند تا در لیگ بماند. امیدوار بودم امسال پیکان را آسیایی ببینیم اما اگر قرار باشد از اول کار به این شکل باشد، اکنون از هم جدا شویم خیلی بهتر است.

وی خاطرنشان کرد: اگر من هفته هفتم یا هشتم جدا شوم و سرمربی جدید بیاید و نتیجه نگیرد، همه می‌گویند تیم را ویسی بسته بود اما اکنون اگر مربی جدید بیاید، می‌تواند کارش را انجام بدهد. اکبر محمدی هم به عنوان مدیرعامل هر کاری می تواند انجام بدهد. اکنون هم می‌خواهم اگر حقایق را به مردم نمی‌گویند، چیزهای دیگر نگویند تا من حرفی را بزنم و واقعیات رو شوند. اگر قرار به جدایی است، مهربانانه و صمیمی جدا شویم بهتر است.

ویسی افزود: اگر بخواهند اذهان عمومی را سمت من بیاورند و بگویند مقصر ویسی است، من هم حرفهایم را می‌زنم اما اکنون به احترام پیکان و خود محمدی که از دوستان خوب من است، سکوت می‌کنم. او مدیر جوانی است و دوستش دارم. 

وی درمورد اینکه با این تفاسیر جدایی اش از پیکان قطعی شده است، گفت: جدایی‌ام قطعی نیست و تا فردا ظهر تکلیف من با باشگاه مشخص می‌شود. فوتبال همین است. بزرگ ترین مربی ایران که امیر قلعه‌نویی است، از تیمش جدا شد و به تیم دیگری رفت. او بیشترین افتخارات را کسب کرد اما شرایطی پیش آمد که از تیم خودش رفت.

ویسی درباره اینکه درصورت موافقت محمدی با جدایی‌اش آیا حاضر است در پیکان بماند، گفت: احتمال جدایی‌ام از ماندنم بیشتر است اما دوست ندارم توپ را به زمین من بیندازند. جدایی دوستانه بهتر است. نباید ذهن مردم به سمتی برود که من مقصر بوده‌ام.

سرمربی پیکان درباره بلاتکلیفی در صورت جدایی‌اش در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا شروع فصل، اظهار داشت: این شیطنت است که می‌گویند ویسی چند روز مانده به آغاز فصل تیم را رها کرد. اگر من وسط فصل تیم را رها کنم که بدتر است. وقتی حدود چهار پیشنهاد داشتم، خیلی مردانه با مدیران پیکان صحبت کردم اما اکنون تمام تیم ها بسته شده‌اند و من هم پیشنهادی ندارم.

ویسی افزود: اکنون کار من عاقلانه است و می خوام باشگاه ضرر نبیند. از حق و حقوق خودم می‌گذرم که هیچکس این کار را نمی‌کند. ۱۰ روز دیگر می‌خواهم ۵۰ درصد از قراردادم را از باشگاه بگیرم. اگر منافع خودم بود این کار را انجام نمی‌دادم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۱۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان