//
کدخبر: ۲۶۷۴۲۱ //

آمار عجیب ویسی پیش از دیدار با سرخپوشان

آخرین برد عبدالله ویسی در لیگ برتر به هفدهمین دوره برمی‌گردد و او بعد از آن به بردی نرسیده است.


آمار عجیب ویسی پیش از دیدار با سرخپوشان
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه شب در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف میزبان قعرنشین خود پیکان برود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل تیمی قرار می‌گیرند که به تازگی سرمربی خود را تغییر داده است. عبدالله ویسی در دیدار برابر سرخپوشان تهرانی برای چهارمین بار روی نیمکت پیکان می‌نشیند و در سه دیدار قبلی به ۲ تساوی و یک باخت دست پیدا کرده است. خودروسازان ابتدا در برابر ماشین سازی به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند. سپس با نتیجه ۲ بر یک به فولاد باختند و در نهایت مقابل نفت مسجد سلیمان با حساب یک بر یک متوقف شدند.

با این وجود پیکان به برد در این دیدار و جدا شدن در قعر جدول نیاز مبرمی دارد، اما طلسم عجیب عبدالله ویسی نگرانی‌ها را در این باره دوچندان می‌کند. فاتح پانزدهمین دوره لیگ برتر بعد از پیروزی هفته بیست و نهم در لیگ هفدهم به عنوان سرمربی استقلال خوزستان در برابر سپاهان دیگر هیچوقت در لیگ برتر به پیروزی نرسیده است.

ویسی پس از آن دیدار که در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ برگزار شد در آخرین بازی همان فصل به تساوی صنعت نفت آبادان رسید. او در لیگ بعدی با نفت مسجد سلیمان پنج هفته کار کرد که حاصلش ۲ باخت و سه تساوی بود. او بعد از مدتی حضور در لیگ یک دوباره در ابتدای لیگ نوزدهم کارش را در بالاترین سطح فوتبال ایران ادامه داد. ۶ بازی با شاهین بوشهر برای پپ گواردیولای وطنی پنج باخت و یک تساوی را به ارمغان آورد و حالا نوبت به پیکان رسیده است. ویسی در این تیم نیز فعلا در سه بازی به ۲ تساوی و یک باخت قناعت کرده است.

حال باید دید ویسی پس از ۷۹۸ روز می‌تواند به این طلسم عجیب پایان دهد و پس از ۱۵ بازی بدون برد که به هشت باخت و هفت تساوی منجر شده سرانجام به پیروزی برسد یا یحیی گل‌محمدی و شاگردانش به او این اجازه را نخواهند داد. یادمان نرود پرسپولیس در ۱۰ دیدار اخیر خود در لیگ به ۹ برد وی یک تساوی رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۴۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان