//
کدخبر: ۲۸۴۲۵۸ //

صعود تیم ملی شطرنج مردان ایران به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا

تیم شطرنج مردان ایران موفق شد در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که به صورت آنلاین (برخط) برگزار می‌شود، به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت راه پیدا کند.

صعود تیم ملی شطرنج مردان ایران به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا

 تیم شطرنج مردان ایران موفق شد جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را با برتری مقابل سنگاپور کسب کند.

به گزارش فرتاک نیوز، در این مسابقات که به صورت آنلاین برگزار شد، تیم مردان ایران ابتدا موفق شد در بازی رفت با برتری ۴ بر صفر برابر سنگاپور پیروزی قاطعی را کسب کند و در بازی برگشت هم ملی‌پوشان ایران موفق شدند به تساوی ۲ بر ۲ برسند که با این نتیجه تیم مردان ایران به مرحله بعد راه پیدا کرد.

تیم مردان ایران برای حضور در فینال این رقابت‌ها فردا به مصاف استرالیا خواهد رفت. همچنین در دیگر دیدار این مرحله قزاقستان و هند با یکدیگر رقابت خواهند کرد. تیم ملی شطرنج مردان ایران با ترکیب پویا ایدنی، پرهام مقصودلو، محمد امین طباطبایی، احسان قائم مقامی و آرین غلامی در این مسابقات با حریفان به رقابت می پردازد.

قائم مقامی در این دور از مسابقه غایب بود. اما در بخش زنان تیم کشورمان از کسب عنوان جا ماند. زنان شطرنج باز ایران در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها با شکست برابر اندونزی از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند. در آخر به افراد برتر این مسابقات گواهینامه و مدال‌های طلا، نقره و برنز داده می‌شود. همچنین برای این رقابت‌ها ۲۰ هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۲۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان