//
کدخبر: ۲۸۴۱۷۲ //
افشین پیروانی به تماس‌ها هم پاسخ نداد

غایب بزرگ تمرینات امروز پرسپولیس/ اختلاف با رسول پناه عمیق تر شده است!

افشین پیروانی در اقدامی عجیب در تمرین امروز این تیم شرکت نداشت.

 غایب بزرگ تمرینات امروز پرسپولیس/ اختلاف با رسول پناه عمیق تر شده است!
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس که از اواسط فصل گذشته به این تیم بازگشته بود، در اقدامی عجیب در تمرین امروز سرخپوشان حاضر نبود.

پیروانی که نقش پررنگی طی فصل نوزدهم در جمع سرخپوشان داشته و به عنوان سرپرست در مقاطع مختلف توانسته برخی از مشکلات تیم را برطرف کند، طی روزهای اخیر هجمه زیادی را متحمل شده است. بحث در خصوص مشکلات مدیریتی باشگاه و نامشخص بودن وضعیت بازیکنان و آینده تیم باعث شده تا برخی هواداران گلایه‌هایی در خصوص سکوت افشین پیروانی در قبال این مسائل داشته باشند.

پیروانی که همواره حتی در نقش سخنگوی باشگاه در تلاش بود مانع از تضییع حق تیم شود و این مورد را طی فصل گذشته در مواردی همچون ماجرای بازی با سپاهان در نقش جهان، دریافت ویزای بازیکنان برای حضور در لیگ قهرمانان، مذاکره با بازیکنان مدنظر در نقل و انتقالات برای هموار کردن مسیر حضور و عقد قرارداد با تیم، ماجرای کارت قرمز سیامک نعمتی و ... به خوبی نشان داده بود. با این حال سکوت او در برابر اتفاقات چند وقت اخیر در خصوص مسائل مدیریتی موجب گلایه‌هایی علیه او شده است تا هواداران خواهان پاسخ و روشنگری پیروانی در زمینه شرایط تیم باشند.

پیروانی اما امروز در اقدامی عجیب که طی مدت اخیر همکاری‌اش با پرسپولیس بی سابقه بوده، بدون اطلاع در تمرینات حاضر نشد و به تماس‌ها در‌خصوص دلیل این اقدام نیز پاسخی نداده است.

به نظر می‌رسد غیبت افشین پیروانی در تمرین امروز البته از عمیق شدن اختلاف نظر او با مدیریت باشگاه خبر بدهد. پیروانی که بعد از ماجرای گلایه‌های بازیکنان برای عدم حضور در تمرین به دنبال این بود تا در گفتگو با مدیران تیم شرایط را برای انسجام تیم حفظ کند، گفته می‌شود در‌این زمینه به نتیجه مثبتی در گفتگو با رسول پناه دست نیافته و همین مساله نارضایتی او را هم در پی داشته است.

باید دید فینالیست لیگ قهرمانان آسیا که درگیر‌ چالش زیادی شده، با غیبت افشین پیروانی چه شرایطی‌را در آینده دنبال خواهد کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۱۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان