//
کدخبر: ۲۸۳۶۲۶ //

مدیرعامل باشگاه فولاد:این باشگاه زیر بار درخواست نجومی بازیکنان نمی‌رود

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد هیچ گاه زیر بار ارقام نجومی درخواست شده از سوی برخی بازیکنان نمی‌رود و بازیکنانی که امسال جذب تیم شدند بسیار باانگیزه هستند.

مدیرعامل باشگاه فولاد:این باشگاه زیر بار درخواست نجومی بازیکنان نمی‌رود
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید آذری یکشنبه شب در حاشیه تمرین این تیم در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: پس از کسب مقام سوم در لیگ و راهیابی به آسیا انگیزه زیادی در بین بازیکنان فولاد ایجاد شد و این امر موجب شد تا تیم امسال را فارغ از نام ها ببندیم. 

وی با بیان اینکه بازیکنان مورد نظرمان را جذب کردیم و تمریناتمان را خیلی خوب آغاز کردیم گفت: پس از برپایی یک اردو در اهواز، ۲ اردو در تهران و کرج برگزار کردیم و فردا عازم تهران خواهیم شد تا یک مسابقه تدارکاتی با پارس جنوبی جم برگزار کنیم و در ادامه به اهواز برمی گردیم تا آخرین مرحله آماده سازی تیم را سپری کنیم؛ همچنین پیش از شروع لیگ یک مسابقه تدارکاتی با نفت مسجد سلیمان برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به اینکه در لیگ بیستم شرایط ایده آلی خواهیم داشت افزود: یشتر بازیکنان فصل گذشته خود به غیر از ۲ سه بازیکن را حفظ کردیم که امیدوارم بازیکنان جانشین به خوبی جای آنها را پر کنند و از ابتدای فصل با قدرت شروع کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکن دیگری جذب تیم می‌شود گفت: پنجره نقل و انتقالات روز شنبه جاری بسته شد ولی اگر آقای نکونام احساس کند که بازیکن دیگری نیاز دارد، ما هنوز سه جای خالی داریم و می‌توانیم برای جذب بازیکنان مورد نیاز مربی اقدام کنیم.

آذری در خصوص بازی‌های این تیم در جام باشگاه های آسیا بیان کرد: ما ۲ بازی در روزهای چهارم و هفدهم دی خواهیم داشت که امیدوارم با آمادگی کامل وارد این بازی ها شویم و بتوانیم این مرحله سخت را پشت سر بگذاریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موفق به جذب تمام بازیکنان مدنظر جواد نکونام شده‌اید گفت: با ۲ بازیکن صحبت کردیم که نرخ های نجومی دادند و زیر بار چنین درخواست‌هایی نمی رویم، آنها اعلام کردند که اهواز دور است و اگر ورزشکاری که این ذهنیت را دارد، به اهواز نیاید بهتر است.

والی: برای قهرمانی در لیگ تلاش می‌کنیم

کاپیتان تیم فولاد خوزستان که پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش خود را آماده لیگ برتر می‌کند نیز گفت: در این فصل بازیکنان خوبی را جذب کردیم و از این بابت مشکلی نداریم؛ هدف ما قهرمانی در لیگ است و برای رسیدن به این مهم باید کارمان را با برد آغا  کنیم.

ایوب والی افزود: فصل گذشته بازیکنان خوبی در اختیار داشتیم اما شروع خوبی در مسابقات نداشتیم. اگر بتوانیم در هفته های آغازین پیروز میدان شویم بازیکنان اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و می‌توانیم فصل خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

کاپیتان فولاد در خصوص شرایط جسمانی خود گفت: از روزی که عمل کردم بیش از ۶  ماه می‌گذرد و از هفته آینده کارم را آغاز خواهم کرد. البته جا دارد از همه کسانی که در مدت اخیر جویای حالم بودند تشکر کنم.
 وی با اشاره به اینکه یک ماه از زمان آغاز تمرینات تیم فولاد می‌گذرد بیان کرد: در ۲ اردوی گذشته بازی های دوستانه خوبی را برگزار کردیم و تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. از همه لحاظ آماده‌ مسابقات هستیم و نلاش می‌کنیم در این فصل همچون فصل گذشته دل هواداران را شاد کنیم.
 
حردانی: انگیزه بسیاری برای درخشش در بازی‌های آسیایی و لیگ دارم

صابر حردانی وینگر تیم فولاد نیز گفت: در این فصل همه چیز به خوبی پیش می رود و مثل دیگر بازیکنان انگیزه بسیاری برای درخشش در بازی های آسیایی و لیگ دارم.

وی با بیان اینکه تمرینات خیلی خوبی برگزار کردیم و امیداریم با اضافه شدن دیگر بازیکنان، فصل خوبی را داشته باشیم افزود: از یک ماه پیش تمریناتمان را آغاز کردیم و هر روز آمادگی بازیکنان بیشتر می‌شود. با توجه به حضور تیم فولاد در رقابت های آسیایی، تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام می دهیم.

این بازیکن فولاد با بیان اینکه نکونام مربی بسیار کاربلدی است و در طول ۲ سال اخیر چیزهای بسیاری از او یاد گرفتم گفت: امیدوارم امسال هم بتوانیم با آقای نکونام به موفقیت خود ادامه دهیم.

تیم فولاد خوزستان فصل گذشته با کسب ۵۱ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفت. فولادی ها در نخستین هفته از مسابقات فصل جدید لیگ برتر به مصاف ذوب آهن می‌روند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۶۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان