//
کدخبر: ۲۸۰۵۴۹ //

درخواست از سعید آذری برای کمک به تیم نفت‌مسجدسلیمان

یک پیشکسوت فوتبال خوزستان با درخواست از سعید آذری برای کمک به تیم نفت‌مسجدسلیمان به واسطه مدیریت خوب و تجربه بالایش، گفت: فقط یک مرد به اسم آذری می‌تواند نفت مسجدسلیمان را نجات دهد.

درخواست از سعید آذری برای کمک به تیم نفت‌مسجدسلیمان

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص وضعیت نامشخص تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که هم اکنون مدیرعامل ندارد و مجتبی حسینی نیز فعلا متقاعد به ادامه همکاری با این باشگاه به عنوان سرمربی شده است، اظهار کرد: آینده خوبی را برای نفت مسجدسلیمان پیش‌بینی نمی‌کنم و من از الان سقوط به لیگ یک را برای این تیم متصور هستم و حتی در لیگ یک نیز نمی‌تواند موفق باشد و مطمئنا همان راهی را می‌رود که استقلال اهواز و شاهین رفتند.

وی بیان کرد: این گله‌مندی نسبت به وزارت نفت وجود دارد که چرا وضعیت نفت را تعیین تکلیف نمی‌کند. از نمایندگان خوزستان نیز این انتظار می‌رود که فکری به حال تیم‌های نفتی خوزستان ‌کنند. این تیم‌ها در شهرهایی هستند که مردم آن با آن‌ها زندگی می‌کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،پیشکسوت فوتبال خوزستان در ادامه نیز با اشاره به مدیریت سعید آذری در فولاد خوزستان، اظهار کرد: از آقای آذری خواهش می‌کنم که با مدیریت و تجربه بسیاری که دارد، این بار به تیم نفت مسجدسلیمان نیز کمک کند و آن را نجات دهد. به نظر من فقط یک مرد به اسم آذری می‌تواند نفت را نجات دهد. آذری آنقدر در فولاد خوب کار کرد که فولاد سال‌های سال می‌تواند به راه خود ادامه دهد و من به عنوان یک خوزستانی از او خواهش می‌کنم که بیاید و به نفت مسجدسلیمان کمک کند تا از این وضعیت خارج شود. فولاد با تجربیات آذری به پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کرد.

وی بیان کرد: البته همه می‌دانند که شرایط کار در نفت مسجدسلیمان با تمام باشگاه‌ها متفاوت است زیرا این باشگاه نه زمین اختصاصی دارد و نه امکانات و با مظلومیت، روزهای خود را می‌گذراند. وزارت نفت هم از این تیم حمایت نمی‌کند و  و نمی‌دانم کدام اسپانسر قرار است از این تیم حمایت کند. در چنین شرایطی فقط یک مرد قوی و توانمند مثل آذری می‌تواند نفت مسجدسلیمان را با مدیریت و تجربیات خود نجات دهد.

بختیاری‌زاده گفت: من می‌خواهم صدای مظلومیت فوتبال خوزستان باشم و این صدا را به گوش مسئولان برسانم. من از الان نه تنها پیش‌بینی سقوط را برای نفت مسجدسلیمان دارم، بلکه پیش‌بینی انحلال آن را دارم. اکنون مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این باشگاه چه کسانی هستند و چه کسی با مجتبی حسینی برای بازگشت صحبت کرده است؟ مسابقات نزدیک است و اصلا وضعیت این تیم مشخص نیست. فقط در حال فرصت‌سوزی هستیم.

وی ادامه داد: خدا می‌داند در هشت سال گذشته نفت مسجدسلیمان چگونه به بقایش ادامه داده است و البته باید از امام جمعه مسجدسلیمان، مدیر نفت و گاز مسجدسلیمان، استاندار خوزستان، نمایندگان ادوار مختلف اهواز و مسجدسلیمان و مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر کرد که از هر گوشه که توانستند پولی گرفتند تا نفت بتواند در فوتبال کشور ادامه حیات دهد.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان بیان کرد: مجلس در سکوت ۱۸ نماینده خوزستان مصوب می‌کند که وزارتخانه‌ها و ادارات دولتی حق ندارند در بخش قهرمانی و حرفه‌ای تیم‌داری کنند. من قبلا هم گفته‌ام اصفهان، تبریز، شیراز و تهران نفت و گاز ندارند که با چنین قانونی متضرر شوند و وقتی قرار است حمایت این چنینی از ورزش قطع شود، یعنی باید ورزش خوزستان تعطیل شود و با این قانون نیز نفس بچه‌های خوزستان گرفته شد ولی صدای نمایندگان خوزستان در نیامد.

وی گفت: وزارت صمت نیز پنج تیم در لیگ برتر دارد و ۷۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان برای تیم‌هایش هزینه می‌کند. سوال من این است که بودجه این تیم‌ها از کجا تامین می‌شود که وزارت نفت نمی‌تواند برای تیم‌های نفتی هزینه کند؟ پرسپولیس و استقلال نیز هر فصل بالای ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کنند و می‌خواهم بدانم این تیم‌ها چگونه این‌قدر هزینه می‌کنند؟ جز اینکه از بودجه‌های دولتی استفاده می‌کنند و با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند؟

بختیاری‌زاده عنوان کرد: آقای وزیر نفت که می‌خواهد قانون‌مند عمل کند، قبل از اینکه بخشنامه صادر کند باید طبق بند ۴۴ مصوبه مجلس جهت خصوصی‌سازی، تیم‌های نفتی را به سازمان خصوصی‌سازی ایران واگذار می‌کرد نه اینکه بودجه این تیم‌ها را قطع کند. اکنون ورزش نفت خوزستان مثل کسی شده که دست و پایش را با طناب ضخیم ببندیم و بعد او را در دریا انداخته و بگوییم خود را نجات بده. مگر می‌شود خود را نجات دهد؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۵۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان