//
کدخبر: ۲۸۰۱۹۲ //

اظهارات سرپرست مدیر عامل مسجد سلیمان بعد از استعفا

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از استعفایش گفت: باتوجه به این‌که بلاتکلیفی، سردرگمی و بی‌نظمی شدید در این باشگاه بیداد می‌کند، تصمیم به کناره‌گیری از سمت خود گرفتم.

اظهارات سرپرست مدیر عامل مسجد سلیمان بعد از استعفا

هدایت یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص دلیل این استعفای خود، اظهار کرد: بلاتکلیفی، سردرگمی و بی‌نظمی شدید در این باشگاه بیداد می‌کند. هر چه می‌خواستیم به این باشگاه شکل دهیم و الگو و ساختار درستی برای آن ترسیم کنیم، دیدیم که نمی‌شود و گویا دوستان نیز دنبال این مسائل نیستند و دنبال منافع شخصی هستند. این عده دنبال فوتبال نیستند و از این فوتبال می‌خواهند برای خودشان جایگاه درست کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،وی افزود: خودشان به من اصرار، خواهش و التماس کردند که این مسئولیت را بپذیرم ولی وقتی تصمیم گرفتم کار ناتمامی را که خودم از سال ۸۹ در مسجدسلیمان آغاز کرده بودم به سرانجام برسانم، دیدم که نمی‌شود. من می‌خواستم با تعریف یک الگوی درست تیم‌های پایه باشگاه را نیز تشکیل دهم و به صورتی کار کنیم که باشگاه روی نظم و روال بیفتد و هر کسی نیز شرح وظیفه خود را داشته باشد و تدارکات برای تیم تصمیم نگیرد و با مربی مذاکره نکند؛ در مجموع هر کسی در جای خودش کار کند. من می‌خواستم یک الگویی مثل باشگاه فولاد داشته باشیم اما ظاهرا این مسائل به مذاق دوستان خوش نمی‌آید و تصمیم گرفتم ضمن عذرخواهی از هواداران و پیشکسوتان، قطع همکاری خود را اعلام کنم.

یزدی عنوان کرد: برای این تیم که تنها دلخوشی مردم این شهر است، آرزوی موفقیت دارم. همه بی‌امکاناتی‌ها در مسجدسلیمان وجود دارد و مردم مسجدسلیمان به عشق و امید این تیم فوتبال، ادامه حیات می‌دهند. به هر حال شرایط به صورتی پیش رفت که گویا دوستان تمایل نداشتند ما در این چرخه قرار بگیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۱۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان