//
کدخبر: ۲۷۸۱۹۷ //

همسر فوتبالیست‌ها از شوهرانشان می‌خواهند به استقلال و پرسپولیس بروند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در نقل و انتقالات فوتبال این فصل دو پدیده جالب را شاهد هستم که یکی از آنها نقش آفرینی همسر فوتبالیست‌هاست و همه از شوهرانشان می‌خواهند به استقلال و پرسپولیس بروند.

همسر فوتبالیست‌ها از شوهرانشان می‌خواهند به استقلال و پرسپولیس بروند
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ، در مورد اینکه گفته می‌شود نکونام گزینه سرمربیگری تراکتور یا باشگاه‌های دیگر است، اظهار داشت: دو روز پیش نکونام آمد و در حضور هیأت مدیره قراردادش را امضا کرد. من دیگر در جریان سایر مسائل نیستم. او یکی دو روز هم کار خانوادگی داشت و تلفن همراهش را خاموش کرده،‌امروز جشن تولدش است و شاید به همین دلیل و رسیدن به خانواده‌اش تلفن همراهش را خاموش کرده اما باشگاه فولاد با او قرارداد امضا کرده است.

وی در مورد اینکه فصل گذشته پرسپولیس سرمربی تیم شهرخودرو را در میان فصل جذب کرد و این تصور وجود دارد برای فولاد این اتفاق رخ دهد، تصریح کرد:‌به هر حال این شرایط در فوتبال ما مسبوق به سابقه است. حقیقت این است که نکونام بعد از فصل سنگینی که پشت سر گذاشت امروز در این یکی دو روز می‌خواهد در کنار خانواده‌اش باشد. در حال حاضر نیز با نظر نکونام تمدید قراراد بازیکنان خود را آغاز کرده‌ایم اما در فوتبال ما هیچ حادثه‌ای دور از ذهن نیست.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد اینکه در صورت اینکه نکونام خواهان جدایی باشد این باشگاه موافقت خواهد کرد، یا نه،‌ گفت: مدیری که پلن B نداشته باشد مدیر نیست. من تیم را برای آسیا می‌بندم و برای هر لحظه از آن برنامه دارم. البته این را بگویم خیالم از نکونام راحت است. او رفیق قدیمی من است و من از جانب نکونام هیچ گونه نگرانی ندارم اما از جانب رفقا و سایر دوستان باید بگویم سابقه داشته که مدیران برخی باشگاه‌ها سرمربیان تیم‌های دیگر را برای خود کنند، به خصوص اینکه زوری هم که داشته باشند.

آذری در مورد اینکه یک برهه ای نیز می گفتند خود او قصد دارد به باشگاهی مثل استقلال برود، گفت: من با محمدی دست داده‌ام و وقتی دست یاعلی می‌دهم پای حرف و قولم هستم. تا روزی که من را از باشگاه فولاد بیرون نکنند نمی‌روم. در این باشگاه اختیارم دست خودم است و به مدیران ارشد قول یا علی داده‌ام. یک سال فوق‌العاده را با فولاد و هوادارانش پشت سر گذاشتم و شرایط خوبی در این باشگاه دارم. در اصفهان شهر خودم نیازی به من نداشتند و به پیشنهادات دیگر هم نه گفتم. من تا سال 1400 در فولاد حضور خواهم داشت.

وی در مورد اینکه منظورش از پیشنهادات دیگرش استقلال بوده گفت:‌اصلا با من صحبت نکردند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد وضعیت جذب بازیکنان و فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات گفت:‌ابتدا با بازیکنان خودمان قراردادها را تمدید می‌کنیم. امروز هم با یکی دو بازیکن تیم خودمان صحبت کردم و دست آنها را هم برای انتخاب باز گذاشتم. چون معتقدم بازیکن یا هر سمتی باید با رضایت قلبی انجام گیرد حتی اگر میلیاردها پول بدهند ولی ته دلت راضی نباشد وضع فرق می‌کند. در این بازار مکاره پیشنهادات فیک و وسوسه‌برانگیزی به برخی بازیکنان می‌دهند. من نمی‌توانم به بازیکن بگویم این پیشنهاد دروغ است خودش باید به این حقیقت پی ببرد چون فوتبالیست‌ها بازیکنان باهوشی هستند.

آذری افزود: در این فصل نقل و انتقالات دو پدیده جالب را شاهد بودم. اول نقش‌آفرینی پررنگ اینستاگرام در فصل نقل و انتقالات و دوم نقش همسر فوتبالیست‌ها که من با هر بازیکنی صحبت کردم به من گفتند همسرانمان به ما گفتند یا باید به استقلال بروی یا پرسپولیس. من نمی‌دانم استقلال و پرسپولیس چند بازیکن می‌خواهد جذب کنند. طبق قوانین جدید هر باشگاه می‌تواند 7 بازیکن جدید بگیرد و 14 بازیکن جدید می‌توانند به پرسپولیس و استقلال بروند اما همسر همه فوتبالیست‌ها به آنها گفتند باید در یکی از این دو تیم بازی کنید که این در نوع خودش جالب است.

وی در مورد اینکه فولاد بازیکن جدید جذب می‌کند گفت: ‌من در ذوب‌آهن هم ابتدا اولویتم حفظ بازیکنان تیم خودم بود. در حال حاضر 4 تیم آسیایی که فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور دارند مشغول جذب بازیکن هستند. به همین دلیل برخی بازیکنان را به جای یک میلیارد تومان با قیمت 6،7 یا 8 میلیارد می‌خرند و ما منتظریم آنها خریدهایشان را انجام دهند. بازیکن مستعد و فوق‌العاده در فوتبال ما زیاد است و فاصله بازیکنان بسیار کم. تنها تفاوتی که وجود دارد این است که یک بازیکن بازی می‌کند و بازیکن دیگر بازی نمی‌کند. من نگران نقل و انتقالات نیستم و با سعه صدر کارم را انجام می‌دهم و بازیکنانی را جذب می‌کنیم که توانمندی مالی‌اش را داشته باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۱۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان