//
کدخبر: ۲۸۳۳۴۱ //

ناظم الشریعه: از بدن درد تا صبح خوابم نمیبرد/تعویق جام ملتهای آسیا تصمیم منطقی بود

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه تعویق رقابت‌های قهرمانی آسیا منطقی بود، گفت: به دلیل ابتلا به کرونا و بدن‌درد تا صبح خوابم نبرد.

ناظم الشریعه: از بدن درد تا صبح خوابم نمیبرد/تعویق جام ملتهای آسیا تصمیم منطقی بود

اعضای کادر فنی و مدیریتی تیم ملی فوتسال ایران بعد از بازگشت از سفر ازبکستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند از جمله سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی.

به گزارش فرتاک نیوز؛ ناظم الشریعه در این خصوص گفت: نمی دانم از کجا ویروس وارد بدن ما شد. برای سفر به ازبکستان دو بار در ایران و دو بار در آن کشور تست کرونا دادیم. یک جای کار ایراد داشت ولی نمی دانم کجا.

وی افزود: در ازبکستان همه چیز درجه یک و امکانات و تدارکات عالی بود. هیچکس هم در هتل ما نبود. در فرودگاه ازبکستان هم نه موقع رفت و نه موقع برگشت هیچکس نبود. کرونا یک ویروس موذی است و در حالی که تمام پروتکل‌ها را رعایت کرده بودیم، مبتلا شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سئوال که برای نخستین بار چطور متوجه ابتلای کادر فنی خود به کرونا شده است؟ اظهار کرد: وقتی روز شنبه از ازبکستان به ایران برگشتیم، میشل پطروس (مربی دروازه بان های تیم ملی) گفت حالم خوب نیست. من یکشنبه و دوشنبه خوب بودم ولی کم کم بدن دردم شروع شد و وحشتناک شدت گرفت. کسی هستم که هر روز تمرین دارم و ورزش می‌کنم. ابتدا خیلی نگران نبودم ولی آنقدر بدن درد شدید شد که یک شب تا صبح نخوابیدم. چهارشنبه تست کرونا دادم و روز گذشته هم مشخص شد که مبتلا شده‌ام.

ناظم الشریعه درباره شرایط ملی پوشان ایران تاکید کرد: سرپرست تیم با بازیکنان در تماس بوده است. خوشبختانه تا این لحظه هیچکدام از بازیکنان مبتلا نشده‌اند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه صحبت‌هایش در خصوص تعویق بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا یادآور شد: این تصمیم کنفدراسیون آسیا منطقی بود. وقتی ما با رعایت کامل پروتکل‌ها به ازبکستان سفر می‌کنیم و چنین اتفاقی می‌افتد، آیا توقع دارید ۱۶ تیم یک جا بروند بازی کنند و مشکلی پیش نیاید؟ برگزاری بازی‌ها در این شرایط منطقی نبود. خدا را شکر جام ملت‌ها به تعویق افتاد ولی برگزاری متمرکز بازی‌ها در این وضعیت سخت است.

ناظم الشریعه که قرار بود از اواسط آبان اردوی بعدی تیم ملی را استارت بزند، در خصوص برنامه‌های آماده سازی تیمش گفت: طبیعتاً برنامه‌ها عوض می‌شود. ما اردو را لغو می‌کنیم تا لیگ شروع شود. اجازه می‌دهیم لیگ برگزار شود و امیدوارم مسابقات خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا نگران بالا رفتن سن بازیکنان تیمش با تعویق چندباره جام ملت‌ها نیست؟ اظهار کرد: این وضعیت برای تمام کشورها وجود دارد ولی ما بازیکنان جوان و جدید را به تیم ملی اضافه کرده‌ایم. شاید تا سال گذشته طاها نعمتی و مهدی کریمی به تیم ملی تزریق نمی‌شدند ولی بازی با ازبکستان نشان داد کریمی یکی از آماده‌ترین نفرات تیم ملی است. وقتی بازیکن جوان با بازیکن بزرگ تمرین کند همین می‌شود ولی به شرطی که لیگ ما بازیکن جوان داشته باشد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۳۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان