//
کدخبر: ۲۸۳۲۷۹ //

مس و ذوب آهن صدرنشین شدند/ اولین برد برای فولاد ثبت شد

آخرین روز از دور رفت سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با صدرنشینی تیم مس کرمان و ذوب آهن اصفهان در دو گروه دور مقدماتی پایان یافت.

مس و ذوب آهن صدرنشین شدند/ اولین برد برای فولاد ثبت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

ششمین و آخرین روز از دور رفت سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان امروز پنجشنبه ۲۴ مهرماه با برگزاری سه دیدار در گروه دوم در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران پیگیری شد. در اولین مسابقه امروز، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برابر تیم پرواز هوانیروز قرار گرفت. نیمه اول این مسابقه با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به سود نماینده اصفهان تمام شد. در نهایت شاگردان رحیمی زاد توانستند با نتیجه پرگل ۳۱ بر ۲۱ ضمن شکست رقیب خود اولین پیروزی را در لیگ برای خود ثبت کنند.

در دومین مسابقه امروز تیم مس کرمان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال، برابر تیم فرازبام خاییز دهدشت قرار گرفت. در نیمه اول مس با اختلاف ۷ گل و نتیجه ۱۶ بر ۹ پیروز شد. در پایان این دیدار زیبا تیم فرازبام با اختلاف دو گل برابر مس شکست خورد. مس با این برد و با احتساب تفاضل گل صدرنشین گروه اول شد.

آخرین دیدار این گروه هم بین دو تیم کیمیا کاشت کردستان و زغال سنگ طبس برگزار شد. نیمه اول این بازی ۱۷ بر ۱۵ به سود زغال سنگ تمام شد. در پایان زغال سنگ طبس ۳۱ بر ۲۸ برابر کیمیا کاشت به برتری رسید.

نتایج روز پنجشنبه ۲۴ مهرماه(گروه B):

- فولاد سپاهان اصفهان ۳۱ - پرواز هوانیروز ۲۱
- فراز بام خائیز دهدشت ۲۲ - مس کرمان ۲۴
- کیمیا کاشت کردستان ۲۸ - زغال سنگ طبس ۳۱

رده بندی نهایی در پایان دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به این ترتیب است.

گروه A:
۱- ذوب آهن اصفهان با ۳ بازی و ۴ امتیاز، ۲- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با دو بازی و ۴ امتیاز، ۳- پاس ناجا قم با ۳ بازی و ۴ امتیاز، ۴- ستارگان دشتستان بدون بازی و بدون امتیاز، ۵- پرسپولیس بهبهان با دو بازی و بدون امتیاز، ۶- نفت و گاز گچساران با دو بازی و بدون امتیاز

گروه B:
۱- مس کرمان با ۳ بازی و ۶ امتیاز، ۲- زغال سنگ طبس با ۳ بازی و ۶ امتیاز و، ۳- فولادمبارکه سپاهان با ۳ بازی و ۲ امتیاز، ۴- فرازبام خاییز دهدشت با ۳ بازی و دو امتیاز، ۵- کیمیاکاشت کردستان با ۳ بازی و یک امتیاز، ۶- پرواز هوانیروز با ۳ بازی و یک امتیاز

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۲۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان