//
کدخبر: ۲۸۲۷۷۳ //

شکست طلایی‌پوشان هندبال سپاهان در گام نخست لیگ

تیم هندبال سپاهان اصفهان در هفته نخست لیگ برتر هندبال مقابل ذغال سنگ طبس شکست خورد.

شکست طلایی‌پوشان هندبال سپاهان در گام نخست لیگ
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم‌های هندبال سپاهان اصفهان و زغال سنگ طبس امروز در نخستین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر که به صورت متمرکز به میزبانی سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تهران برگزار می شود، مقابل هم قرار گرفتند.

در این مسابقه طبسی‌ها موفق شدند با نتیجه نزدیک ۲۰ بر ۲۱ حریف خود را شکست دهند؛نیمه نخست این مسابقه با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به سود سپاهانی ها خاتمه پیدا کرده بود.

سی و سومین مرحله از مسابقات لیگ برتر هندبال مردان از ۱۹ مهر ماه با حضور ۱۲ تیم آغاز شد, این مسابقات قرار است در ۶ روز، به صورت متمرکز و به میزبانی تهران  برگزار شود.

صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب‌آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم، پرواز هوانیروز تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.

مجید رحیمی زاده، مربی و مسئول انجمن هندبال سپاهان در پایان این مسابقه اظهار داشت: بازی حساسی بود و در نهایت تیم طبس توانست به پیروزی برسد، چند ماه است که آن‌ها تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و شرایط خوبی دارند، این پیروزی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: به نظر من علت این‌که ما بازی امروز را با اختلاف یک گل واگذار کردیم اشتباهات داوری بود، احترام خاصی برای داوران قائل هستم و از آن‌ها می‌خواهم که اگر قانونی قضاوت می‌کنند شرایط برای هر دو تیم یکسان باشد تا شائبه‌ای ایجاد نشود؛ اشتباهات داوری بخشی از بازی است، اما در برخی از لحظات احساس کردم که داور دچار اشتباه شده است.

رحیمی زاده در پاسخ به این سوال که آیا تیمش امسال هم جز مدعیان خواهد بود یا خیر، عنوان کرد: با یک بازی نمی‌توان ادامه کار را پیش‌بینی کرد. ما قطعاً امسال هم مدعی هستیم و در روزهای بعدی باید حریفان مان را آنالیز کنیم تا به شناخت کافی از آن‌ها برسیم.

رحیمی زاده در پایان بیان داشت: امروز شناخت زیادی از تیم حریف نداشتیم، اما با توجه به این‌که ما چند بازی دوستانه در اصفهان برگزار کرده بودیم فکر می‌کنم آن‌ها فیلم بازی ما را دیده بودند و شناخت خوبی از ما داشتند؛ هنوز چیزی تمام نشده است و امیدوارم تیم‌مان خیلی زود به شرایط ایده‌آل بازگردد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۷۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان