//
کدخبر: ۲۸۳۱۹۷ //

هواداران نباید گول بشار رسن را بخورند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دغدغه هواداران این تیم گفت: آنها نباید گول بشاررسن را بخورند.

هواداران نباید گول بشار رسن را بخورند!

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار، درباره اعتراض هواداران پرسپولیس نسبت به مدیریت باشگاه گفت: دغدغه هواداران مشخص است. آنها نمی‌خواهند تیمشان که در آستانه کسب قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان است ضرر کند.

به گزارش فرتاک نیوز،پیشکسوت پرسپولیس درباره درخواست برخی بازیکنان مبنی بر دریافت مبلغی بیش از آنچه در قراردادهایشان درج شده است تاکید کرد: به نظرم هیچ بازیکنی جز شجاع خلیل زاده حق ندارد پول اضافی بخواهد. قرارداد دارند و باید مطیع آن باشند. شجاع هم به این خاطر حق دارد متمم مالی در قراردادش بگنجاند چون ملی پوش شده است.

وی افزود: البته نباید فراموش کنیم بازیکنان پرسپولیس نشان دادند لایق پوشیدن پیراهن این تیم هستند اما دیگر بخاطر حضور در پر افتخارترین تیم ایران منت سر هواداران نگذارند. چرا آنها را ناراحت می‌کنند. بعضی‌ها با پرسپولیس زندگی می‌کنند. نباید این عشق را از آنها دریغ کرد. بازیکن نباید تعصب خودشان را با منت به رخ بکشند. پولشان را می‌گیرند بعد منت هم می‌گذارند.

فنونی زاده که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته است یادآور شد: وقتی من را علی پروین برای پرسپولیس انتخاب کرد گفت پول کمی داریم گفتم من حاضرم از جیبم خرج کنم تا برای پرسپولیس بازی کنم. با این حال هرگز ادعا نکردم من برای هوادار بازی کردم. اتفاقاً من بخاطر اعتبار خودم در پرسپولیس بودم.

وی راجع به جدایی احتمالی بشار رسن نیز تصریح کرد: او جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس است اما اگر قرار است برود و پول بیاورد باید برود. بشار رسن شبیه به امید عالیشاه است. ادعای تعصب هم ندارد. به نظرم باید برود. هوادار نباید گول بشار رسن را بخورد. او با پرسپولیس برای خودش اسم و رسم درست کرده است پس دلیل ندارد منت بگذارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۱۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان