//
کدخبر: ۲۸۳۰۸ //

گزارش AFC از جدال‌های سرخابی‌های در آسیا

سایت AFC در گزارشی به بررسی دیدارهای مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است.

گزارش AFC از جدال‌های سرخابی‌های در آسیا
به گزارش فرتاک نیوز،

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از دوشنبه آغاز می‌شود و سه نماینده فوتبال ایران باید در دیدارهای حساس به مصاف حریفانشان بروند. در این بین سایت AFC در گزارشی به بررسی دیدارهای این مرحله از رقابت‌ها پرداخته است.

* استقلال تهران  - العین امارات

یکی از جدال‌های حساس این مرحله بین دو تیم فوتبال استقلال و العین برگزار می‌شود که این اولین باری است که استقلال از سال 2013 توانسته در مرحله دوم یا حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. استقلالی‌ها بعد از سه سال غیبت در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند. آنها در مرحله گروهی عملکرد جالب توجهی داشتند، ولی باید این را در نظر گرفت که آنها در بازی برابر العین که شکست ناپذیر باقی مانده است. شاید سخت ترین بازی امسال خودشان را تجربه کنند.

*  پرسپولیس  - لخویا

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در روز سه‌شنبه در حالی چهارمین حضورش را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند که در سه دوره قبل در همین مرحله از این رقابت‌ها حذف شده است. مهدی طارمی بهترین گلزن این فصل لیگ قهرمانان آسیا که هفت گل را به ثمر رسانده است، در ترکیب سرخ‌ها به میدان خواهد رفت. با این حال لخویای شکست ناپذیر در این فصل آزمونی سخت و جدی را برای سرخ‌های فوتبال ایران رقم خواهند زد.

* استقلال خوزستان – الهلال عربستان

استقلال خوزستان در اولین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا توانست به دور حذفی این رقابت‌ها راه یابد و حالا در حالی به دیدار الهلال می‌رود که تیم عربستانی برای نهمین سال پیاپی در این مرحله از رقابت‌ها حاضر است. استقلال خوزستان تیمی است که خیلی سخت شکست می خورد و به همین خاطر به نظر می‌رسد که تیم عربستانی کار سختی  برای شکست دادن نماینده ایران دارد.

در دیگر دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا دو تیم الاهلی عربستان و الاهلی امارات برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

 

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان