//
کدخبر: ۲۰۴۳۵ //

استقلال بهترین تیم ایرانی حاضر در آسیا/ پرسپولیس ضعیف‌ترین است

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در حالی به پایان رسید که استقلال بهترین عملکرد را داشت و پرسپولیس ضعیف‌ترین بود.

استقلال بهترین تیم ایرانی حاضر در آسیا/ پرسپولیس ضعیف‌ترین است

به گزارش فرتاک نیوز، قرمزهای تهران هنوز از صعود ناامید نشده‌اند اما به اندازه دیگر نمایندگان ایران که انتظاری از آنها نمی‌رفت، شانس ندارند و سرنوشت‌شان گره خورده به اما و اگرها. آنها حالا باید از بازی با سرسخت‌ترین حریف‌شان پلی بسازند برای پیروزی و البته خودشان بهتر از هر کسی می‌دانند که الهلال صدرنشین، کوتاه بیا نیست.

 

بر خلاف پرسپولیس اما آبی‌ها که تا همین چند هفته پیش امیدی به حضور در جمع بالانشین‌های لیگ برتر خودمان نداشتند، در میان چهار تیم ایرانی لیگ قهرمانان بهترین عملکرد را داشته‌اند. استقلال، استقلال خوزستان و ذوب‌آهن هر کدام 7 امتیاز از چهار بازی گرفته‌اند و پرسپولیس بیش از 5 امتیاز نصیبش نشده.

 

ذوب‌آهن و استقلال خوزستان در حالی با 7 امتیاز در رده‌ دوم گروه‌های خود قرار گرفته‌اند که تیم‌های نخست این گروه‌ها لخویا و الاهلی 8 امتیازی هستند. در گروه اول اما استقلال با 7 امتیاز در رده دوم آن قرار گرفته و تیم اول گروه با تفاضل گل کمتر از این تیم و تنها به خاطر نتیجه بازی مستقیم دو تیم- پیروزی 2 بر یک الاهلی برابر استقلال- در صدر جدول قرار گرفته است. ضمن اینکه استقلال با 7 گل زده تهاجمی‌ترین تیم ایرانی حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا است و با 3 گل خورده در کنار استقلال خوزستان، بهترین خط دفاعی را هم به نام خود زده تا عملا بهترین نماینده فوتبال ایران در این مسابقات لقب بگیرد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان