//
کدخبر: ۲۸۲۶۷۵ //

درودگر: مجبوریم لیگ آینده را هم فشرده کنیم

یک عضو هیات رییسه سازمان لیگ می‌گوید تصمیم قطعی هیات رییسه سازمان لیگ تغییر شکل تبلیغات محیطی است و اکنون در حال انتخاب مجری این طرح هستیم.


درودگر: مجبوریم لیگ آینده را هم فشرده کنیم

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار درباره شروع لیگ برتر فصل جدید و نحوه برگزاری آن اظهار کرد: عوامل مختلفی روی تصمیم گیری نحوه برگزاری مسابقات اثر می‌گذارد. در این فصل به مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌خوریم، اردوهای تیم ملی و شرایطی که این فصل به دلیل ماجرای ویروس کرونا داریم عواملی هستند که می‌توانند تاثیرگذار باشند. سهیل مهدی، مسوول برگزاری مسابقات جلساتی با اسکوچیچ داشته است و برای موفقیت تیم ملی و صعود به جام جهانی مجبوریم بازی‌ها را فشرده برگزار کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز،او در پاسخ به این سوال که امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها وجود دارد یا خیر؟ گفت: یک زمانی دنبال این بودیم که اگر امکانش وجود داشته باشد به سمت حضور تماشاگران در ورزشگاه ها برویم چرا که آن‌ها یکی از پایه‌های فوتبال هستند. اما در حال حاضر اصلا نمی‌شود. در شرایط کنونی دیگر اصلا نمی‌شود این کار را انجام داد.

درودگر درباره حضور خبرنگاران در استادیوم‌ها هم گفت: بر اساس پروتکل‌هایی که وجود دارد یک تعدادی می‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند اما تعدادشان محدود است. باید روابط عمومی سازمان لیگ سازوکاری را فراهم کند که رسانه‌ها بتوانند به تناوب در استادیوم حضور پیدا کنند.

رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره تغییر شکل تبلیغات کنار زمین باتوجه به شلختگی این تبلیغات در سال‌های گذشته گفت: در مورد شکل تغییرات در سال جاری به دنبال شلختگی نیستیم و داریم سعی می‌کنیم با کیفیت خوب و به شکل مهم پیگیری کنیم تا شکل تبلیغات نیز تغییر کند. کارهایی را در این‌باره شروع کردیم تا به نتیجه برسیم و به امید خدا به هر شکلی باشد سعی می‌کنیم این کار را انجام دهیم.

او ادامه داد: سال اول این تغییرات است و سال بسیار سختی را پیش‌رو داریم. امسال خودمان این مسوولیت را به عهده گرفتیم و برای اولین سال دچار آزمون و خطا خواهیم بود. این تصمیم قطعی هیات رییسه است تا این کار انجام شود. جلساتی برای چگونگی طراحی این تبلیغات برگزار کرده‌ایم. اکنون در حال انتخاب مجری این طرح هستیم و تلاش خواهیم کرد با انتخاب مجری این کار را به درستی انجام دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان